Tiramisu

Malzemeler:
Bir paket kedi dili (Bir su bardağı ılık suya 2,3 çorba kaşığı tozşeker,2 tatlı kaşığı çözülebilir granül kahve)
1 Yumurta sarısı
3 Çorba kaşığı un
4 Çorba kaşığı toz şeker
Yarım litre süt
Bir paket labne peynir 200 gr.
Bir küçük paket kakao
Yapılışı:
Peynir hariç tüm malzemeleri karıştırıp pişiriyoruz kaynadıktan sonra labne peynirini ilave ediyoruz.
Şekerli ve kahveli suyla ıslattığımız kedi dillerini tepsiye diziyoruz, üzerine yaptığımız kremayı döküyoruz..
Daha sonra kakao ile süslüyoruz ...

Hepsi bu kadarrr Afiyett olsun....
Yanında buz gibi bir kokteyl de almak isterseniz buyurun.

7 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Yemeğin üzerine ne de güzel gider şimdi bu :)Çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık..Bir parça aldım,çok nefis :))

Anne Kaz dedi ki...

bayılırım kedi diline desteğin içinde teşekkür ederim :)

zeynep dedi ki...

Zeliha;afiyet olsun canımmmmm
Anne Kaz; rica ederim canım ben teşekkür ederim hoş ziyaretiniz için...

ANNEM DİKTİ BEN GİYDİM dedi ki...

ellerine sağlık...ben de çok yaparım,çok seviyoruz...
canım çekti şimdi de :)

Swotpisces dedi ki...

Oh oh, üzerine biraz da dondurma süper olur sanırım. elinize sağlık.

Gizemli Tatlar dedi ki...

Tiramisu bizim evde çok sevilir, ellerine sağlık.Sevgiler...

Syhn dedi ki...

ellerine sağlık!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...