Kurtlu Elmalı Pasta


Malzemeler:
  • 1 Paket margarin (oda sıcaklığında olmalıdır)
  • 1 Çay bardağı sıvıyağ
  • 1 Paket toz vanilya
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı toz şeker
Hazırlanışı:
  • 10 Adet orta boy elme rendelenir ve 9 çorba kaşığı şeker 2 çorba kaşığı tarçınla bir miktar kavrulur.(suyu çekinceye kadar)
  • Bir su bardağı kadar çekilmiş fındık ilave edilir.
  • Hamur 2 parçaya ayrılır bir yarısı tepsiye yayılır diğer yarısı buzdolabında donmaya bırakılır.
  • Kavrulmuş elmalar da tepsiye yaydığımız hamurun üzerine yerleştirilir.
  • Buzdolabında rendelenebilecek kadar sertleşmiş hamuru en üst kata rendenin iri tarafıyla rendelenir.
  • Önceden ısıtılmış fırında 25. 30 dakika üzeri hafif pembeleşinceye kadar pişirilir.
  • Pudra şekeri, tarçın, fındık, hindistan cevizi ile süslenir .
         Afiyet olsun....

6 yorum:

mit dedi ki...

Arkadaşın verdiği cevap tam da benden beklenilecek bir cevapmış :) Başlığı görünce ben de benzer şeyleri düşünmüştüm zira... Hayırlı pazarlar dilerim.

mine dedi ki...

ama adı bana da değişik geldiii : )

zeynep dedi ki...

Mit:)) zaten sende böyle güzel kalll..

Mine: ee canım lezzetide orda saklı zaten:))

Yeşim(lezzetedairnevarsa) dedi ki...

benzer bir tarifle aynı görüntüde elmalı pasta bende yapıyorum ama hiç kurtlu pasta aklıma gelmemişti:)))
bundan sonra bende kurtlu pasta diyim bari çok şirinmiş:)
ellerinize sağlık...

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili arkadaşım ellerine sağlık nefis görünüyor...adı biraz nahoş ama görüntüsü şahane...sevgiler:)

zeynep dedi ki...

Yeşim; Hoşgeldiniz öncelikle, görüntü icabıyla benzemesinden dolayı bu isim verilmiş olsa gerek .. afiyet olsun..

Mintinin mutfağı;Hoşgeldiniz..
Tarifi 20 yıl önce bir ablamızdan almıştım...sanırım çok çok daha eski bir tarif olsa gerek isimdaşı ben değilim yani... Haklısınız lezzetide görüntüsüde gerçekten şahane:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...