Kutu kaplamak (1)


Ayakkabı kutularımıza yeni bir çehre kazandıralım mı:))
Malzemelerimiz:



  • Duvarkağıtlarını praktikerden parça satılan çeşitlerden aldım 3 ila 5 lira arasındalar..
  • Bir top kağıttan 8,10 kutuyu rahatlıkla kaplayabilirsiniz..Resimdekileri  yatakodası için kapladım büyük çizme kutularıydı..Kırmızı olandan  da oğlumun odasındaki kutuları yenileyeceğim..inşaAllah...
**Kutumuzun ölçüsüne göre kağıtlarımızı keserek yapıştırıyoruz.
**Duvarkağıdı ile kaplamadan önce bir kat gazete kağıdı ile kaplarsak ahşap kadar  sert bir kutu elde etmiş oluyoruz.
**Plastik  tutkal kullanmamın nedeni kuruduktan sonra sertleşerek daha da  sağlamlaştırması.
**Ben dolaplarımda çekmecelerimde herşeyi bu kutular içinde muhafaza ediyorum .Hem çok şık hemde oldukça düzenli oluyor...
**Yatak odalarında, çocuklarımızın odasında hatta ofisinizde farklı renklerde kaplayarak hoş dekorasyonlar da elde etmiş oluruz ne dersiniz:)) 
**Tutkal biraz koyu kıvamda oluyor biraz sulandırarak kullanırsak hem sürümü kolaylaşır hemde kağıtta kırışıklıklar olmaz..
**Eskiden çocuklarımızın kitaplarını kapladığımız kağıt kaplıklarla  yada eşimin zaman zaman  bana güzellik yaparak getirdiği çiçeklerin kağıtlarıyla kaplıyordum. Duvar kağıdı hem daha şık hem daha sağlam oluyor.
Sayısını bilmediğim kadar kutu kaplayınca tecrübe ediyorsunuz zamanla.
**Sonuç bu kadar güzel olunca ayakkabıları koymaya kıyamıyorum sonra ;P


                                    

4 yorum:

hobivakti dedi ki...

Ne güzel olmuş. Yeşilin rengi ve puantiye çok güzel.

Ellerine sağlık.

zeynep dedi ki...

hobivakti;Teşekkür ederimm...

özlem dedi ki...

çok tatlı olmuş.

zeynep dedi ki...

Özlem ;Teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...