Cevizli lokumlar



Malzemeler:
  • 1 Litre süt
  • 125 gr tereyağ yada margarin
  • 1,5 su bardağı tozşeker
  • 5 kahve fincanı un
  • 1 paket toz vanilya
  • Çekilmiş ceviz ve hindistan cevizi
Yapımı:
  • Süt, tereyağ, şeker, un ve vanilyayı ekleyip bir tencerede karıştırarak pişiriyoruz.
  • Koyu bir kıvam alan kremayı mikserle 5 dakika çırpıyoruz.
  • Islattığımız hatta biraz suyla bıraktığımız fırın tepsisine kremamızı döküyoruz  ve üzerini çekilmiş cevizle kaplıyoruz
  • Buzdolabında birkaç saat soğuması için bırakıyoruz.
  • Kareler halinde kestiğimiz tatlıyı rulo yapıp hindistan cevizine buluyoruz.....
  • Ve afiyetle yiyoruz....
  •  Aynı tarifle, kakaolu bisküviyi rondodan geçirip, tepsiye önce bisküvi sonra kremayı dökerek yine rulolar yapabilirsiniz..
                                                                                                  

13 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

cnm ellerine sağlık, çok güzel görünüyorlar. ben bu tatlıyı geçen sene bir yerde yemiş ve çok beğenmiştim. tarifi bulduğuma çok sevidim, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

ay şekerim çok lezzetliydi
ellerine sağlık
ayaklarına da tabii
sevgiler sally

zeynep dedi ki...

yemyeşildeniz;ne kadar güzel çok sevindim ben teşekkür ederim... sevgiler..

zeynep dedi ki...

sally; Ay şekerim yaprak sarması ve içli köfteyle bastırdın beni ama hım kereviz salatasını unutmayayım hepsi birbirinden lezzetliydi...Ben teşekkür ederimm;))ev sahipliğin için;P

Swotpisces dedi ki...

Mimledim seni, yakala şeker.... :)))

Syhn dedi ki...

tam benlikler!

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili arkadaşımmm ellerine sağlık.inanılmaz leziz ve çok zengin görünüyor.sevgiler zeynebimm...

zeynep dedi ki...

sWotpisces; tuttum şekerim:P

syhn;Hepsi senin olsun canım

mintininmutfağı; sevgiler benden canım hemde en kocamanından...

Yeşim dedi ki...

Süper gözüküyor zeynepcim ellerine sağlık...

zeynep dedi ki...

Yeşim;Çok teşekkürler canımm:))

Adsız dedi ki...

Benim marifetli arkadaşım prefiterol nefisti ellerine sağlık...:pHatice....

Adsız dedi ki...

tabi her zaman gelirim :p

zeynep dedi ki...

Hatice; canım benimm afiyet bal olsun herzaman beklerim:)))

Adsız;Elbette beklrimde keşke adınıda yazsaydın ne güzel olurdu;/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...