Mini Pizzalar

Malzemeler:
  • 1 Su bardağı yoğurt
  • 1 Su bardağı sıvı yağ
  • 2 çorba kaşığı sirke
  • 1 Paket hamur kabartma tozu
  • 1 Tatlı kaşığı tuz
  • Alabildiği kadar un
İç dolgu malzemesi:
  • Sucuk,kaşar peyniri,domates,zeytin.
  • Üzerine sürmek için bir yumurta sarısı
Yoğurulan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçaları yuvarlayarak ortasına kaşık yardımıyla  biraz bastırıp içine malzemeler konur.
Kenarlara yumurta sarısı sürülerek önceden ısıtılmış 200 derecedeki fırında pişirilir...
                      Afiyet Olsun...

7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

olsa da yesek, süperler...:)

Zeyno dedi ki...

Allahtan tokum Zeynep ama buna rağmen miss kokusu burnuma geldi.

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Ellerine sağlık canım,çok nefis gözüküyorlar..
Bayramını da kutluyorum..
Sağlıkla,huzurla,sevdiklerinle nice bayramlara inşallah..

mine dedi ki...

mini mini şirin tatlı diye başlayan bir tekerleme yazıversem dedim ama pizzaların kokusu ve görüntüsü aklımı aldı iyi mi :)
güzel bir bayram diliyorum

zeynep dedi ki...

swotpisces;:Teşekkürler canımm

Zeyno;Tadıda nefis tokda gider be;)

zeynep dedi ki...

ZELİHA-UMUTSEPETİ;Canım benim bende senin bayramını kutluyorum..

Mine;Çokk tatlısın;))Mutlu bayramlarr canım benim..

Zeyno dedi ki...

Sen kararlısın bana kilo aldırmaya anladım ben. :)) Haklısın ama tok bile olsa acıkıyor insan bunları görünce...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...