Tahinli Kek

Malzemeler:
  • 2 Yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker (küçük bir su bardağı)
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • Yarım su bardağı yoğurt
  • 3 Çorba kaşığı tahin
  • Yarım su bardağı çekilmiş ceviz
  • 1 Paket hamur kabartma tozu
  • 1 Paket toz vanilya
  • 2 Su bardağı un
Tüm malzemeler karıştırılıp arzu edilen bir kek kalıbında pişirilir..
Fırından çıkardığımız sıcak keki kalıbından çıkarıp üzerine tahin sürüyoruz ve çekilmiş cevizle süsleyerek servis yapıyoruz...
                                                    Afiyet olsun.....

10 yorum:

Syhn dedi ki...

ohh birde yiyeceksin ılık ılık.. bayılırımm

Mahmut dedi ki...

Harika görünüyor. Yanında da çay süper olurdu :)

Kitapkolik.Net

**lila** hand*craft* dedi ki...

Eşim bayılır tahinli şeylere. Bugün hacca gitti. Dönünce yapayım yesin inşaallah.:)

zeynep dedi ki...

syhn;Ilık ılıkk afiyet olsun canım..

Mahmut; Hoşgeldiniz öncelikle elbette olmaz mı:)

zeynep dedi ki...

lila hand craft;
Ne kadarr güzell Allah kabul etsin inşaAllah....Olmaz mı olur elbet gelince yaparsınız.. sevgiler..

Zeyno dedi ki...

Ellerine sağlık... Tahini de, cevizi de çok severim. Nefis görünüyor.

zeynep dedi ki...

zeyno; Teşekkürler canımm .. afiyet olsun;P

Zeyno dedi ki...

Allahtan evde cevizli ekmek varmış... Tahinli kek niyetine yiyorum. Zeynep kilo aldıracaksın bana kız. :)

zeynep dedi ki...

Zeyno;Ayy kıyamam ben sana fındıklısınıda dene oda güzeldir ekmeklerin;) canım ben garanti verdim kilo almazsın diye ye gönlünce....

Zeyno dedi ki...

Fındıklıyıda mı? Peki... Kilo konusunda sana güveniyorum Zeynep. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...