Acıkan varmı??

Hamur kızartma.. Kimileri böyle der, kimi kabartlama, kimi çığırtma adı çok da mühim değil aynı lezzette buluşmak en güzeli...
Elbette elde hamur yoğurarakta hazırlanabilen bir börektir ama ben biraz kolaya kaçıyorum ve en yakın fırına gidiyorum 2,3 ekmek hamurunu kaptım mı fırından azcık sıvı yağ yardımıyla hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elimle yassılaştırıyorum ortalarına da parmağımla bir delik açıp kızgın yağa atıyorum .Hepsi bu,ne kadar kolay bir menü oldu değil mi turşu, ezme, peynir, zeytin artık canınız neyle isterse çay eşliğinde yemek kalıyor bize.
 Afiyet olsun...

14 yorum:

éLLa dedi ki...

harika mmmmmmmmmmmmm

yemyeşildeniz dedi ki...

ben bunlar sıcakken peynirle yemek istiyoruumm :)) ellerine sağlık cnm. sevgiler

mine dedi ki...

of of daha akşam yemeğim yok birazdan gireceğim mutfağa ve karnım nasıl zil çalıyor bilemezsin : )

Yeşim dedi ki...

Ben alırımm:))
birde yanına çay süper olur.
ellerine sağlık canım

zeynep dedi ki...

eLLa;Afiyet olsun canımm:))

yemyeşildeniz; Hemen getiriyorum buyrun başlayın siz.Sevgiler bendende..

zeynep dedi ki...

mine; Ahh canım buyur başımla beraber..

Yeşim;Çay hazır buyrun lütfen;P..Afiyet olsun.

dekorapsuwasyon dedi ki...

bizde lokma diyoruz :) eline sağlık canım çıtır çıtır harika görünüyorlar

zeynep dedi ki...

Dekorapsuwasyon; Haklısın lokmada vardı değil mi:)) Teşekkürler.

Swotpisces dedi ki...

yaaaa en sevdiğim şey, hamur işi, kızartması, börek, çörek, her şeyyyyyyy...:)

zeynep dedi ki...

swotpisces;Canımm kim sevmez ki dimi;P

MODAVESAİRE dedi ki...

oooff akşam akşam hiç iyi olmadı bu, yok yok yoldan çıkmayacağım:))

zeynep dedi ki...

Modavesaire ; Bunlar insanı yoldan çıkarır güzelim:)

Adsız dedi ki...

Slm daha yeni hamurunu yogurdum kahvaltıya misafirim var cigirtma yapicam cigirtma kirsehir goresine ait tir

zeynep dedi ki...

Adsız ; Güzel arkadaşım keşke adınızı da bıraksaydınız size hitap edebilmem için,evet biliyorum Kırşehir de çığırtma deniliyor annem de Kırşehir'li çünkü, eşim tarafıda kabartlama diyor onlar da Ankara Gölbaşı:)
Teşekkür ediyorum ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için,Afiyet olsun sizlere de..
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...