Patates Köftesi


  • 6.7 adet orta boy patates
  • 2 adet orta boy kuru soğan
  • 2 diş sarımsak
  • Yarım ekmek içi (Galeta da olabilir)
  • İnce kıyılmış maydanoz
  • Tuz-Karabiber-Kırmızı biber-Kuru nane-Kekik vs vs vs
  • 1 yumurta
  • 1 çorba kaşığı salça
Rendenin iri tarafıyla patatesler rendelenir ve tüm malzemeler karıştırır.
Elle şekillendirilerek kızgın yağda kızartılır.
Afiyetle yenir...

Not;Patatesler haşlanarak da aynı köftelerden yapılabilir fakat yumurta ve galeta ununa bulayarak kızartılmalıdır (fazla çekmemesi için)
Aynı malzemeyi teflon tavaya yayarak tek tarafını kızartıp sonra diğer tarafını kızartmak suretiyle hazırlayıp dilimleyerekte servis yapabilirsiniz..

10 yorum:

amak-ı hayal dedi ki...

Daha kahvaltı yapmadık biz dur gidiyim yapıyımda sevinsin bizimkiler:D

off yaa çok acıktım ben üşenmedin sabah sabah benim için bunu buraya koydun çok incesin:):)

zeynep dedi ki...

amak-ı hayal; Hoşgeldiniz öncelikle ne demek afiyet bal olsun efendim:))Bende henüz kahvaltı yapmadım;))

.:Hobibox:. dedi ki...

İşte imdadıma yetişen bir tarif, bugün herkes evde, onlara ne yapayım ne yapayım diye düşünürken iyi oldu bu lezzeti bizlere sunman, ellerine sağlık zenep, sevgiyle sağlıcakla kal..

éLLa dedi ki...

sahane görunuyor, ilk firsatta deneceyecegim.. ellerine saglik becerikli hatun

αѕαннαяα dedi ki...

Ohhh ellerine sağlık.

zeynep dedi ki...

.:Hobibox:. Rica ederim ne demek bir yardımım dokunduysa;))

éLLa; Teşekkürler gelin hanım;)

αѕαннαяα ; :))

amak-ı hayal dedi ki...

yaptım yaptım gayette güzel oldu Hoşbulduk Zeynep:)

Yeşim dedi ki...

Nasılda güzel gözüküyor.Ellerine sağlık tatlım.sevgiler.

zeynep dedi ki...

amak-ı hayal:Oh oh deneyip beğenmene ayrıca çok sevindim:))

Yeşim; Ben teşekkür ederim canım sevgiler benden de..

mine dedi ki...

ellerine sağlık bu köfteyi fırında yapmak istiyorum nasipse... güzel bir hafta dileklerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...