Elmalı Pasta



Davet sofrası lezzetlerinde..
Elmalı Pasta: 
  • 5,5 su bardağı un(Beş buçuk)
  • 4 Yumurta
  • 1 Paket margarin yada tereyağı (eritilmiş)
  • 1,5 Su bardağı toz şeker
  • 1 Paket vanilya 
  • 1 Paket hamur kabartma tozu
İçi malzemesi:
  • 4 elma (rendenin iri tarafıyla rendelenir)
  • 7 Çorba kaşığı toz şeker
  • Tarçın ve ceviz (göz kararı)
Tüm malzemeler karıştırılır ve suyu çekinceye kadar kavrulur..
  • Yoğrulan hamurun yarısı ayrılır ve buzlukta donmaya bırakılır.
  • Diğer yarısı tepsiye yerleştirilir üzerine kavrulan elma da yerleştirilir..
  • Buzlukta donan hamur rendenin iri tarafıyla elmalarının üzerine rendelenir.
  • Önceden ısıtılmış fırında üzeri hafif pembeleşinceye kadar pişirilir..
  • Pudra, şekeri, ceviz, fındık serpilerek servis yapılır..
Afiyet Olsun...
Kurtlu elmalı pasta tarifi için buyrun...

9 yorum:

.:Hobibox:. dedi ki...

Zeynep cim, çok seviyorum elmayı ve onunla yapılan tatlıları lezzetleri. Bu değişik bir tarif, denemek lazım, sevgiyle muıhabbetle canım.

Lezzete Dair dedi ki...

Tek kelimeyle bayılırım.
ellerine sağlık tatlım
sevgiler.

zeynep dedi ki...

.:Hobibox:. Haklısınız hepside ayrı bir lezzet oluyor:)Sevgiler benden..

Lezzete dair; Teşekkür ederim sevgiler..

yemyeşildeniz dedi ki...

zeynepcim, bayılırım elmalı pasta ve kurabiyelere muhteşem gözüküyor. ellerine sağlık tatlım.

Yonca dedi ki...

Beni çocukluğuma götürdünüz ,annem yapar bunu ve bayılırım,mis gibi kokardı eve geldiğimde anlardım annem elmalı pasta yapmış.
Minik bir tavsiye kabul ederseniz ,bu pastayı bir gün önce yapacaksınız ve ertesi gün yiyeceksiniz..Tazasinden kalmışı daha güzel..
Elinize sağlık..

zeynep dedi ki...

Yemyeşildeniz; Teşekkürler canım:))

Yonca; sizi mutlu eden anılarınızı hatırlattysam ne mutlu bana:)
Çok haklısınız ertesi gün çok daha lezzetli oluyor:))

Siyah Süt dedi ki...

ellerinize sağlık..olsada yesek. :D

bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..

http://sutlugofret.blogspot.com/

zeynep dedi ki...

Siyah süt:Hoşgeldiniz.. Neden siyah süt merak ettim doğrusu:))

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

:)çok severim ben bunu..bir arada çok dadanmıştım yapmaya..elleirne sağlık canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...