Kutu kaplamak... (2)

Kutuların nasıl kaplandığını daha önce anlatmıştım, detayları merak edenler  buraya bakabilir.
Her zaman kullanmadığım yedekdeki kaşık çatal takımı için kaplandı  bu kutu ve yemek takımın yanında yerini aldı..
Aslında gömlek kutusuydu öncesinde, biraz ince olduğundan kırık bir amerikan servisi parçalarıyla tüm kenarlarını kağıt bant yardımıyla kuvvetlendirdim.Neden kağıt bant kullanıyorum ahşap tutkalı tercih ettiğimden plastik malzemeler tutkalla yapışmıyor.Ortadaki bölmeler için de başka bir kartonu kutunun ölçüsüne göre kesip düz bir kartona yine kağıt bantla sabitledikten sonra kapladım ve kutunun içine yerleştirdim..


Bu da boş bir koliydi bir kaç adet kapladım bu kolilerden ebatları oldukça büyük, dergiler kalıplar bobinler ne varsa hepsini topladı ve tüm güzelliğiyle dikiş odasındaki yerini aldı



 Artık mücevher kutusundan taşan yüzüklere yeni bir yer lazımdı bu minik kutucuk kurtarıcım oldu..Kapak kısmında ki çıkıntı, kapağa ağırlık yapması için malzeme ararken elime geçen kapı menteşesidir. Bildiğimiz demir menteşe kağıt bantla sabitledim ve kapladım her zamanki gibi..Bu renkle kaplanmasının nedeni giysi odamdaki tüm kutular bu desenden takımı bozmayalım dedik:))
Neredeyse ahşap kadar sağlam kutular oldular..
Hazır çalışkanlığım üzerimde..... Elim değmişken bir iki kutu daha çıktı aradan.Onlarda
yeni sahibine doğru yol aldı şimdi onun dolabında ..Keyifle kullan tatlım...
Evimde aslında çok fazla dolap çekmece mevcut zaten..Fakat bu şekilde hem daha güzel hemde düzenli olduğunu düşünüyorum ..
Şimdiden kolay gelsin..
Önceki kutular ve ayrıntılar için buraya bakabilirsiniz..

6 yorum:

amak-ı hayal dedi ki...

o yüzükleri bana versene bana versene:)
ben en çok onları beğendim yaa

minik dedi ki...

kutuları ben de çok seviyorum,çok kullanışlı ve dekoratif oluyorlar,sizinkiler de çok hoş,özellikle kırmızı olanı :)güzel günlerde kullanmanız dileğimle

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

eline sağlık canım itinayla kaplamışsın hepsini çok beğendim

Gök dedi ki...

kutular çok cici olmuş bende çok seviyorum :)

zeynep dedi ki...

amak-ı hayal; Hepsi sizin olsun ne demek:))

minik; Hoşgeldiniz , çok teşekkür ederim sevgiler..

zeynep dedi ki...

∂єкσяαρѕυωαѕуση ;Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim.

Gök; Hoşgeldiniz,Teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...