Bluz yenileme (GD)

Dolap detoksuna başladım bu aralar, sıkıldıkça modellerini değiştirip değiştirip yeniden kullanıyorum giysilerimi..Bu bluzu da nasıl değiştiririm derken  chimada bu modelden gördüm,kumaş cinside aynıydı ,fakat tek parçadan bu model çalışılmazdı elbette:)Kız kardeşimde de aynı bluzdan olunca rahatlıkla çalışabilirdim artık.


Modelimiz bu kesmeden önce resmini çekmeyi unutunca çizdim ki görebilesiniz, hangi parçayı hangi parçayla yer değiştirdim..


Ön bedenlerden = kollar
Arka bedenlerden =arka beden ve yaka
Yakalardan da = ön beden parçaları yapıldı
Kollar = henüz düşünülüyor.)


Ölçü yada kalıp veremiyorum pratik kestim 36 bedene uygun.
Yaka bedenden 3 cm kısa yapılırsa istediğiniz tüm yaka bantlarını gönül rahatlığıyla takabilirsiniz (çok esnek kumaşlarda değişir)esneme bolluk vs yapmaz,(kumaş cinsine göre sadece bir kısmında yedirerek bir kısmıda düz dikilir) bu modelde olduğu gibi diktim.
Etek ucu ve kol ağzına burada anlattığım gibi desenli dikiş kullandım, ipin parlaklığı ise nakış ipi kullanmamdan kaynaklanıyor..

4 yorum:

Siyah Süt dedi ki...

giyilen kıyafetleri tekrar değiştirip giymeye devam etmek ne kadar güzel bişi ..süper ellerine sağlık canım :)

CAHİDE dedi ki...

Maşaallah! böyle maharetli hanımlara bayılıyorum. Dikişi pek beceremiyorum ama içimde hep bir ukdedir. Güle güle kullan canım...

halime dedi ki...

harikasın canım....iyi ğünlerde giy....
sevgiler...

zeynep dedi ki...

Siyah süt; Teşekkür ediyorum canım:))

Cahide; Hoşgeldiniz.Teşekürler.

Halime;Teşekkür ediyorum sizde hoşgeldiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...