Haşhaşlı Revani


Şurubu: 
  • 3 Su bardağı su
  • 3 Su bardağı toz şeker orta kıvamda kaynatılır ve ılınmaya bırakılır.
Kek malzemeleri:
  • 3 Adet yumurta 
  • 1 Su bardağı toz şeker  çırpılır.
  • 1 Su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı irmik
  • 1 Su bardağı mavi haşhaş
  • 2 Su bardağı un
  • 1 Paket hamur kabartma tozu
  • 1 Paket toz vanilya
Hapsi çırpılarak önceden ısıtılmış fırında pişirilir.
Kek fırından çıkıp ilk sıcağı geçene kadar bir kaç dakika beklenir ve ılık şerbet üzerine dökülür.
  • 1 Paket toz kremşanti çırpılarak üzeri kaplanır.
  • Ceviz, Antep fıstığı ile süslenir.. 
Afiyet olsun....

13 yorum:

αѕαннαяα dedi ki...

Tatmadam yorum yok :D:D:D :))) Ellerine sağlık. Bir gün gelip bunların hepsini tadacağım haberin olsun :)

Ülkü dedi ki...

Banada banada :)) ama haşhaşsız süper görünüyor ellerine sağlık :)

mine dedi ki...

ellerine sağlık canım biz de Leyla hanım güzel yapıyor bu lezzeti...

amak-ı hayal dedi ki...

Ben bundan yemiştim teyzem yapmıştı hemde:P
Şimdi uzakta ve benim çok canım çekti vebali boynuna:P :D:D

Öf be zeynep ne çok seviyosun beni acıktırmayı:D

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Çıtır çıtır pek lezizdir eminim ellerine sağlık Zeynepçim:)

sema dedi ki...

canım ellerine sağlık börekteki haşhaşı değilde tatlılardaki haşhaşı daha çok seviyorum :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

zeynooo yaptın da yemedik mi .)

Profösör dedi ki...

Yeni yeni tadlar ve lezzetleri tanıtıyorsun izleyicilerine .. yemesek de..

mit dedi ki...

Hmm, her zamanki gibi nefis görünüyor. Kafayı bulmayız bunu yiyince inşallah :) Ellerine sağlık...

Aycan dedi ki...

Bayılıyorum ben bu tatlıya.Ellerinize sağlık.

Sevgiler;

halime dedi ki...

mmmm değişik bir lezzet...ellerine sağlık...
sevğiler...

zeynep dedi ki...

αѕαннαяα Ne demek her zaman beklerim canım..

Ülkü; Muhakkak denemelisin bende senin gibi düşünüyordum:))

amak-ı hayal ; :))

YeMeK vAkTi/AyLiN ; Teşekkürler..

Sema ; Hoşgeldiniz,her ikisini de seviyorum yeter ki biri yapsın;))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Sen Ankara'lara gel yemeden git olmadı hiçç olmadı kuzum:))

zeynep dedi ki...

Prefösör ; Teşekkür ederim, sizde evdekilere yaptırabilirsiniz olmaz mı;)

Mit ; Alemsin yok yok bulmazsın istediğin kadar yiyebilirsin:))

Aycan; Hoş geldiniz öncelikle teşekkürler.

Halime; Sevgiler benden de..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...