Mikrodalga fırında 3 dakikada sufle....

Geçtiğimiz haftalarda http://www.kuzinedekizaranekmek.com/ web sayfasının sahibi sevgili Aylin hanımın mikro dalga fırınlarda pişirilen yemekler etkinliğinde konuyla alakalı fikirlerimi dile getirmiştim..Hatta mikrodalgaları sadece ısıtmak amaçlı kullandığımı pişirme kısmına çok da sıcak bakmadığımı belirtmiştim..
Yorumumu okuyan Samsung Electronics yetkilisi  Tayfun Söğütlü beyefendi Mikrodalga ile muhteşem yemekler yapabilmemiz için özel olarak oluşturulmuş yemek kitabını hediye etmek istediklerini bildirdiler, memnuniyetle kabul edeceğimi belirtmemle akabinde mini yemek kitabım elime ulaştı... 
Bloglarda mikrodalgalarla yapılan 3 dakika kek tariflerini görsem de çok içime sinmediği için denememiştim.
Geçen gün eşim erkenden eve gelipte kahvemin yanına kek olsa nasıl giderdi deyince ben şimdi yaparım sana 3 dakikada sufle dediğimde inanmamıştı,aslında bende inanamadım hala şaşkın şaşkın bakıyorum pişen nefis sufleye:))

Malzemeleri 2 dakikada  karıştırıyorsunuz 3 dakikada pişiyor, 5 dakikada sunum.... süper bayıldım ben doğrusu:))
4 Çorba kaşığı un
4 Çorba kaşığı toz şeker
2 çorba kaşığı kakao
1 Yumurta
3 Çorba kaşığı süt
3 Çorba kaşığı sıvı yağ
Hazırlanışı
Un, şeker ve kakaoyu bir kasede karıştırıp,yumurta süt ve yağı ekliyoruz büyük bir fincan yada kaseye koyduğumuz harcı 750 watt'ta 3 dakika pişiriyoruz..
Üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz, içine fındık ceviz yada meyve parçaları ekleyebilirsiniz..


Tarifler arasında kıymalı karnabahar var,yılın son karnabaharı dolabımda pişirilmek üzere bekliyor,ilk fırsatta denenecektir...
2 Çeşit insan varmış
Birincisi; mutfakta yaşayan
İkincisi; yemeği pişirip ışığı kapatıp çıkan tipler......İşte ben bu ikinci kısımdanım 1 saat kalırsam afakanlar basıyor mutfakta beni;) yani bu mikrodalga işi tam benim gibilere göreymiş:)))
Düşününce Oğlum bile yapar diyorum o kadar kolay.
Ve yemek kitabım geleli epey zaman oldu, ancak kısmet oldu denemek.


Aylin hanıma ve Tayfun Söğütlü beyefendiye teşekkürlerimi iletiyorum bir kez daha.

Not;Benim mikrodalga fırınımın markası beko maximum 3 dakikada pişirdim..

23 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

çok ilginç bi türlü güvenmek gelmiyor içimde mikrodalgalara:)severek takip ettiğm bi bloger arkadasımda 3 dakikada muffin yapıyor..sizinde yazınızdan sonra fikirlerim değişti,her an bi mikro dalga alabilirim:)

halime dedi ki...

ben bu fikri tutummm....
sevğiler...

zeynep dedi ki...

canimçektipişirdim ;Maffin aa mutlaka denemek isterim:))Çok geç kalmışsınız mikrodalga fırın almak için,bir an önce temin edin derim:))

Halime;Sevgiler benden de muhakkak denemelisin;))

Kız kıza toplandık dedi ki...

yumurta kokmuyor mu acaba???

zeynep dedi ki...

Kız kıza toplandık ; Hayır kesinlikle kokmuyor...

Zeyno dedi ki...

Mımmm kokusu buraya kadar geldi. Nefissssss...

susamcorekotu dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ZEYNEPCİM,BEN HALA MİKRONUN GEREKLİLİĞİNİ HATTA ZARARLARINI DÜŞÜNMEKTEYİN GEÇENLERDE ALMAK ÜZEREYDİM AZ DAHA DÜŞÜNEYİM DEDİM:)) SEN NE DERSİN???ŞU SAMSUNG YETKİLİSİ BANA DA ULAŞSA DA........
SEVGİYLE KALIN

zeynep dedi ki...

Zeyno; Teşekkürler canım:))

zeynep dedi ki...

susamcorekotu ; Kendi adıma fikrimi söylersem ben çok memnunum bilhassa ısıtmalarda olmazsa olmazım,şimdi pişirmek içinde kullanınca çok daha memnun kaldım..Zararına gelince bildiğim kadarıyla evimizde kullandığımız temel eşyalarımızdan (buzdolabı, televizyon,fırın hatta pc ) çok daha az radyasyon içerdiğini biliyorum.Bu nedenle güvenle kullanabiliyorum.

Ülkü dedi ki...

Süper görünüyor denemek gerek bende sadece ısıtma işlemi için kullanıyordum şu kitaptan isterim mümkünse :)

Aylin dedi ki...

Zeynep'im, tam da tarif ettiğin gibi, mutfakta kısa süre kalmak isteyenler için mikro dalga fırın büyük kolaylık. Benim gibi mutfakta yaşayanlar için de mutfağın ayrılmaz parçası. Kek pek güzel görünüyor, afiyet olsun

sema dedi ki...

canım ellerine sağlık :)

zeynep dedi ki...

Ülkü; Teşekkürler canım duymuştur Samsung yetkilileri umarım:))

Aylin; Evet çok doğru tespit sen mutfak için yaratılmışsın:))

Sema ; Hoş geldiniz..

Ülkü dedi ki...

Duysalar iyi olur vakit ksııtlı mutfakla zaman öldürmeyi sevmeyen mikro dalga kullanan ama sadece ısıtmaya yaradığını düşünen biri için :P

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Zeyneppp sen bize inanmada babababaa:))))şaka bir yana banada yollamışlardı mini kitabı nerelerde acaba:)ellerine sağlık canım:)

Ülkü dedi ki...

Samsung Electronics yetkilisi Tayfun Söğütlü beyefendi duyun sesimi :)) bende yaptım :)

zeynep dedi ki...

Ülkü duymuşlar canım senin sesini merak etme:))
Ellerine sağlık seninki de çok güzel olmuş:))

Ülkü dedi ki...

Ne güzel sesimin duyulması çok teşekkür ederim sana ve yetkili arkadaşlara :) sağolasın :)

Meyra dedi ki...

bu bomba tarifi hemen denemeliyim sufleye bayılırım yanında birde dondurma enfesss:)) tşkler paylaşım için..

αѕαннαяα dedi ki...

Ülküüüüüüüüüüüüüüüüüüü :) demek buradan yapmıştın :D ben de mi denesem ne :)

Ahhh ahhhhhhhhh. Şöyle marifetli şeyler yapamadım bir :)

Ülkü dedi ki...

Anacım buna pek bi marifet gerekmiyor ben bilem yaptım yanim :))) he buradan aldım tarifi belirttimde nasıl okuyorsun sen beni :P

Adsız dedi ki...

Merhaba, Siteniz ve tarifleriniz muhteşem..Mikrodalgayla ılgılı daha çok tarifler bekliyoruz:)
Yine sizin sitenizden öğrendiğim bir konuda,sizden yardım rica edebilir miyim? Samsung beyazdan gelen Mikrodalga yemek kitabına, bende ulaşmayı çok istiyorum. Hiçbir yerde bulamadım, satışta değil sanırım. Samsung Çağrı merkezini aradım,onlardan yardım ıstedım ama onlarda yardım edemedıler. Lütfen bana bukonuda yardımcı olabilirmisiniz? Bu kitaba nereden, nasılsatın alabilirim? Eğer bana mail ile geri dönerseniz çok sevinirim. Teşekkürler. emeleksi@hotmail.com

zeynep dedi ki...

Sevgili adsız arkadaşım keşke adınızı da yazsaymışsınız:))
Yeni tarifler denemeyi bende arzu ediyorum.
Cevabı mail attım. posta kutunuzu kontrol etmeyi unutmayınız.olur mu?

Buradan da yazayım.Yemek kitabını bana Samsung göndermişti bir etkinlik sebebiyle,sonrasında rica etmiştik bir kaç arkadaşa daha göndermişlerdi fakat mail adreslerini sanırım silmişim.Ama size şöyle bir kolaylık yapabilirim arzu ederseniz her sayfanın fotoğrafını çekerek mail atarım sizde renkli çıktısını alırsınız olur mu??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...