Kablolar için pratik çözümler


USB kablolar,kulaklıklar gibi ıvır zıvır bir sürü kablolarımız var ya evlerimizde  bu kabloları birbirine dolaşmadan düzenli bir şekilde nasıl muhafaza edebiliriz işte size çözüm:))
Fikir yabancı blogların birine ait, tuvalet kağıdı rulolarıyla yapmışlardı.Hatırlamıyorum maalesef hangi blogdaydı...
Bilen varsa lütfen söylesin.
Eşime gösterdiğimde ertesi gün pimaş boruları (plastik) kesip getirmişti.
Rulolar sağlıklı olmaz mış...:p öyle dedi..
İster kutularda isterseniz çekmecede rahatlıkla muhafaza edebilirisiniz artık...
Kağıt havlu rulolarını bile keserek kullanabilirsiniz.Yıprandıkça yenisiyle değiştirmekse en kolayı.


Kaplanmış kutular burada...


Not:Eşimin işi pvc imalatı elde malzemeler mevcuttu,yapı marketlerde belki bulabilirsiniz plastik borulardan.

7 yorum:

fikir projeleri dedi ki...

düzenli bir görünüme kavuşmuş plastik boru bence tuvalet kağıdı rulosuna göre daha iyi bir çözüm bende deneyeceğim iyi bir fikir

cicibebe dedi ki...

gercekten çok pratik ve güzel bi çözüm olmuş :) ben de denicem bunu şarj aletleri ara kablo usbler ve kulaklıklarla başım dertte de : ))

mit dedi ki...

Vay, süper bir fikirmiş. Tuvalet kağıdının rulosu da en az kendisi kadar faydalı demek temizlik anlamında :) Şimdi üreticiler uyanıp bunlara da para istemesinler? :)

edibe @ edbdesigns dedi ki...

harika bir fikir.. paylasim icin tesekkur ediyorum.. bu kablolar benim kabusum oluyor zaten!

Aѕαннαяα dedi ki...

Müthişşşş bu. O sıkıntıdan bende de bir hayli var..

ozgur dedi ki...

Süper bir fikir ,bayıldım,hepimizde bir dolu kablo vs. var!

zeynep dedi ki...

fikir projeleri ; Denemelisiniz büyük kolaylık hemde..

cicibebe ;)Hoş geldiniz hangimizin değil ki:))

Mit; Hoş geldin ablacım:))İsterlerse şaşırmam:))

edibe @ edbdesigns ; Yardımcı olduysam ne mutlu bana canım
benim:))

Aѕαннαяα ;Değil mi süper oldu cidden fenalık gelmeye başlamıştı bana da artık yetişti imdadıma:))

ozgur ; Umarım işinize yarar,Teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...