Askılı Elbise


36 beden bu elbiseyi kalıpsız pratik kestim.
Fakat burda dergilerinde de çok kolay bulabileceğiniz bir model.
Herhangi bir elbisenizi de kalıp olarak kullanabilir kol ve yaka oyuğunu istediğiniz genişlikte verebilirsiniz.
Çok yumuşak ve ince bir kumaş olduğundan hatları belli etmemesi ve iç göstermemesi için penye astar kullandım.
Kumaş ve astar miktarı 1 mt.
Zikzak genişliği 2 ml. ve dikiş boyu 2 ayarlanılarak dikildi.
Etek ucunu kıvırmadım kumaş cinsi nedeniyle ihtiyaçta kalmıyor zaten.
Dikkat edilmesi gereken fırfır katlı olduğundan dikmeden önce teğellemelisiniz aksi halde yan dikiş,hem istediğimiz gibi eşit olmaz hemde fırfırlar katlanır.

18 yorum:

mine dedi ki...

bayılıyorum dikiş dikebilenlere hele de böyle yaratıcılarsa ellerine sağlık

Krnc dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok cici olmuş sağlıkla giyin:)

Ülkü dedi ki...

Anacım sığabilicen mi içine zırt pırt yiyip duruyon ya ondan sordum :P

zeynep dedi ki...

mine; Teşekkür ederim:)

Krnc; Teşekkür ederim:))

Ülkü; Hahah bol bile geliyor bana zaten şekerim ayrıca ben yapıyorum ama yemiyorum meraklanma sen:))
Elbise bir arkadaşımın ayrıca:))

Ülkü dedi ki...

Bilemiycim yiyip yimediğini şekerim ispatın var mı yok :))

Syhn dedi ki...

temiz çalışmışsın astara dikkat ettim ;)

zeynep dedi ki...

Ülkü;Ispat mı lazım sıfır bedenim şekerim 34/36 yeterli midir;)))))

zeynep dedi ki...

Syhn; :))Beğenmene sevindim canım.

Ülkü dedi ki...

Yok yeterli değil ay maksat gül yüzünü görmek ölçün lazım diil anladın mı hııı :))

zeynep dedi ki...

Ülkü; Yüzgörümlüğü isterim ona göre;)))

Ülkü dedi ki...

Tamam bizim Zeynep diye bir arkadaş var söylerim sana bir elbise diker yüz görümlüğü olarak :)

zeynep dedi ki...

Ülkü; düşünmem lazım :))

Ülkü dedi ki...

Olur bir de kaşın istersen :)))

zeynep dedi ki...

Ülkü ; hıh olur:))

Şerife dedi ki...

kesimi farkılı ama modeli aynı lacivert tonlarda benimde böyle bir elbisem var çok seviyorum şıkır şıkırlığını ellerine sağlık Zeynep çok beceriklisin çok

fikir projeleri dedi ki...

ellerine sağlık keyfine göre yapabilmek ne kadarda hoş

mutfaksoleni dedi ki...

güzel olmuş.dikişle uğraşmak bana keyif verir.aranıza yeni katıldım ziyaretini beklerim.

zeynep dedi ki...

Şerife;Sende güzel günlerde keyifle kullan elbiseni canım,teşekkürler hoş iltifatın için..

fikir projeleri;Değil mi:))

Mutfak şöleni ; Hoş geldiniz aramıza ve bloguma, en yakın zamanda iadeyi ziyarete geleceğim.Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...