Bluz T-Shirt Yenilemek (süslemek) Diy (2)

 4,5 Yıl önce almış belki bir elin parmakları kadar bile giymemiştim bu bluzu.Şıkır şıkır,süslü kıyafetler yerine daha klasik giyinmeyi sevmeme rağmen gözüme sade görünmeye başlayınca azcık süsleyeyim dedim. Abartmamışım değil mi:)
Belki yeni haliyle daha sık kullanabilirim ..
İnce tül ve taş boncuk kullandım.
İnce kumaşlarda büzgü yapmanın en kolay yollarından biri, makinenin iplik ayarını en yükseğe getirdiğinizde dikerken kendiliğinde büzüldüğünü fark edeceksiniz.



Mutlu Hafta Sonları..


9 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

beni aşar ama eminim sana çok yakışacaktır canım, çok uğraşmışsın emeğine sağlık

Ülkü dedi ki...

Bende sadeliği severim tüh banamı yaptın diyemeyeceğim bunu :) gülel güle kullan :)

Şerife dedi ki...

çok yaratıcı bir fikir olmuş güle güle kullan sanırım ben bu konularda baya beceriksizim

yemyeşildeniz dedi ki...

çok cici olmuş ki bu :))

zeynep dedi ki...

∂єкσяαρѕυωαѕуση ;Çokda uğraştım denilemez iki akşamda bitti:)

Ülkü; Ahh çok üzüldüm dermişim;))

Şerife Teşekkürler.

Yemyeşildeniz: Beğenmene sevindim.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Böyle becerikli hatunları gördükçe kendimden utanıyorum:)Bak halada sırıtıyorum utanmadan :)))ellerine sğalık canım

gül kokuları dedi ki...

Bence yeni hali daha güzel. Yepılası fikirlerden yani. Bende denemek isterim.

zeynep dedi ki...

YeMeK vAkTi/AyLiN @ Mersi canım.

gül kokuları @ Ben henüz kullanmadım ama:)

funda çtlbş dedi ki...

Merhaba bloğunuz ve çalışmalarınız çok güzel ellerinize sağlık..Sizi hemen takibe aldım. Bende yeni dikiş öğreniyorum aklıma ilk gelen bu bluzları nasıl süslerim acaba derken sizin bloğunuzu buldum çok güzel olmuş inşallah bende yapabilirim..Bende beklerim sevgilerle..
http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...