Kremşantili kurabiye

Bloglarda çok sık rastladığım bu tarifi denemek dün kısmet oldu.Gerçekten çok basit sadece 3 malzemeyle yapılan nefis bir kurabiye.
Tarifi sevgili Urfa Tutkunu'ndan aldım.
  • 1 Poşet kremşanti (Paket değil poşet)
  • 1 Su bardağı sıvı yağ
  • 3 Un bardağı un
  • Şanti ve yağı çok kısa çırptıktan sonra unu ekleyerek yoğuruyoruz.
  • Elle şekillendirerek yağlı kağıt koyduğumuz tepsiye diziyoruz.
  • Önceden ısıtılmış 170,180 derecedeki fırında 15,20 dakika pişiriyoruz.
  • Kurabiyeler soğuduktan sonra tepsiden alıyoruz üzerine pudra şekeri serperek servise sunuyoruz.
  • Arzu ederseniz kakao,fındık,ceviz gibi malzemeler ekleyerek çeşitlendirebiliriz.
Afiyet Olsun.

15 yorum:

Şehnaz dedi ki...

zeynep.bu nasıl birşey ,enfes görünüyor...un kurabiyesi gibi olmuş..ellerine sağlık arkadaşım..

Şehnaz dedi ki...

zeynepcim yeni farkettim,şeker yokmu..eğer şekersiz ise harikaymış..

zeynep dedi ki...

Şehnaz; Evet canım şeker yok ,k.tozu bile yok:)Şantideki şeker kafi gelmiş üzerine pudra şekeri serpmekta hoş oluyor tercih etmeyende var.Tamda un kurabiyesi gibi gerçekten:))

Ülkü dedi ki...

Yahu dursun şu boğazın 2 dakika ay deli olicim :) hiçte güzel görünmüyor gönderde yakından bakim :P

yemyeşildeniz dedi ki...

ben de yapıyorum bu kurabiyeden. çok kolay ve lezzetli oluyor. ellerine sağlık tatlım.

edibe @ edbdesigns dedi ki...

senin nefis gorunumlu fotolara baka baka basliyacagim bunlari yapmaya ve tekrar duba gibi olacagim.. suclusu sensin Zeynep :)))

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Zeynepçim ellerine sğalık gerçekten sıvıyağ ile olmasıda pek bir güzel:))

yildiz dedi ki...

Denemem lazim,yarin ilk isim kremsanti almak olsun,ellerinize saglik

mine dedi ki...

ya evet ya Allah razı olsun Aslıhan'dan hem basit hem lezzetli ellerine sağlık canım benim

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Şekerim sen yiyormusun diye bir sorrr hele:))

Yemyeşildeniz; Evet canım sende görmüştüm hatta deneyeyim demiştim o zamanda ancak kısmet oldu..


edibe @ edbdesigns ; Edibe'cim izliyorum ben seni sen çok azimlisin resim falan kandırmaz seni;))

YeMeK vAkTi/AyLiN ; Aylin'im seni görmek ne güzel nerelerdesin yahu:))

zeynep dedi ki...

yildiz ; Hoş geldiniz deneyin mutlaka gerçekten lezzetli.

mine ; Ay canım sendeki fıstıklısını da deneyeceğim en kısa zamanda:))

fikir projeleri dedi ki...

ellerine sağlık lezzeti çok güzel bir kurabiyeye benziyor blokla kaç gündür ilgilenemiyorum keşke daha önce açmış olsaydım bugünkü misafirlerime yapardım sevgiler

Syhn dedi ki...

aa valla bilerek yapıyorsun sonra da bana sirkeli su iç diyorsun olacak iş değil :))

zeynep dedi ki...

fikir projeleri ; Bir daha ki sefere denersiniz:))

Syhn; :))Canım hem yiyeceğiz hem sirkeli su içeceğiz :))

B.G. bgstil.blogspot.com dedi ki...

Ben de yapıyorum bu kurabiyeden süper bir şey gerçekten.Çok ta basit yapanın ellerine sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...