Nişastalı Kurabiye

  • Yarım kg nişasta 500 ml. (buğday nişastası)
  • 2 Yumurta (bir tanesinin akı ayırılır)
  • 1 Paket margarin yada tereyağı
  • 1 Su bardağı toz şeker
  • 1 Paket kakao (tercihe bağlı)
  • 4 Çorba kaşığı un
  • 1 Paket kabartma tozu
Tüm malzemeler sırasıyla karıştırılarak yumuşak bir hamur yoğrulur.
Ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak yuvarlanır yumurta akı ve hindistan cevizine bulanarak yağlı kağıt yerleştirdiğimiz tepsiye dizilir.
Önceden ısıtılmış 170 derecedeki fırında 20,25 dakika pişirilir.
  • Kakaolu tercih ederseniz üzerine hindistan cevizi kullanmayınız.
Afiyet olsun..

Resmi cep telefonuyla çektiğimden kalitesi için özür dilerim.

10 yorum:

Ülkü dedi ki...

İşimiz ne yutkunur dururuz :)

Krnc dedi ki...

Ben çocukken kurabiye canavarıydım:)))
Hatta susam sokağındaki o canavar bendim belki de:))
Şimdi olmadığında aramıyorum ama görünce de canavara dönüşebiliyorum:))
Elinize sağlık bir tane aldım haberiniz olsun,çok lezizmiş ama hmmhhh :))

Ülkü dedi ki...

Koca boğazlı karımçaaaaa sen bi deneyle kalmamışsındır hüngür hüngürrr bana kalmadı :)))

dikisdersi dedi ki...

yutkunuruz arkadaşlara katılarak sabah sabah yapma bunu zeynep :)

Krnc dedi ki...

45 kiloluk karıncanın yemesinden bişicik olmaz,hatta ben ülkümü yalancı çıkartmayıp 5-6 tane daha alayım izninizle:))))

Ülkü dedi ki...

Çok yi diye dediydim zati :))

zeynep dedi ki...

Ülkü; bende yutkunuyorum şeker:))

Krnc ; Afiyet olsunn hepiciği senin olsun canım ama Ülkü'ye de bırak olur mu:))

dikisdersi ; :))

fikir projeleri dedi ki...

zeynepcim ellerine sağlık mutlu haftasonları

BÜTÜ dedi ki...

çok güzel görünüyorlarrrrrr :)
bana da beklerim :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

mine dedi ki...

aaa ben bu tarifi çok sevdim deneyeceğim çok teşekkürler canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...