Kıymalı Galeta Unlu Poğaça



Tarif YeMeK vAkTi Aylin'e ait...Malzeme listesini copy paste yaptım, fakat Aylin yapılışını detaylı anlatmış lütfen kendisini ziyaret ediniz..
  • 1 Paket tereyağı yada margarin(250 gr)
  • 2 Yumurta (bir ak üzeri için ayrılacak)
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 Çay bardağı yoğurt
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 1 Çay kaşığı tuz
  • 4,5-5 Su bardağı un
İç Harcı İçin
  • 1 Orta boy soğan
  • 2 Yemek kaşığı sıvı yağ
  • 400 gr kıyma
  • 1 Su bardağı ceviz
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • Bir kaç dal maydanoz
Üzerine 
  • 1 Kase galeta unu
Aylin'im denedim ve çok beğendik tarif için bir kez daha teşekkür ediyorum...

Not:Galeta ununu bayat ekmekleri kurutuyorum sonrasında rondodan çekerek temin ediyorum.

Diğer hamur işlerine buradan ulaşabilirsiniz.

17 yorum:

muko dedi ki...

elinee sağlıkk harikaaaa görünüyorrrr

sevgilerrr

Krnc dedi ki...

Çayın yanına ne güzel de gider :)
Ellerine sağlık Zeynep:)

Swotpisces dedi ki...

hım pek güzel görünüyor, denemek lazım. :)

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik canim hayirli ramazanlar ♥♥♥♥♥

bir tutam kekik dedi ki...

nefis olmuş canım ellerine sağlık...

sevgilerimle...

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

ellerine sağlık canım,beğenmene sevindim ama evde herkes beğenmedimi ne yada bana mı öyle geldi :)

zeynep dedi ki...

muko ;Teşekkürler

Krnc ; Çay kahve yada ne istersen canım..:))

Swotpisces ; Denemelisin canım sende muhakkak..

tatlilar gülcandan ; Teşekkür ederim size de hayırlı Ramazanlar..

zeynep dedi ki...

Bir tutam kekik ; Teşekkürler canım..

YeMeK vAkTi/AyLiN ; Haha düzelttim canım hemen denedim ve çokk beğendik...:)))

HEDEN dedi ki...

ellerıne saglık göruntu bır harıka,bende bu hafta bu tarifi denemeyı duşunuyordum bakalım bızımkıler beyeneceklermı.

reyhane dedi ki...

Ohh tam benlik bu..Tşk.

Şerife dedi ki...

uzun zamandır bakamıyordum bloğuna bakmasam daha iyiymiş Zeynep bu tarif harika şaka bir yana ellerine sağlık :)

Ülkü dedi ki...

Bu sefer normal bir yorum yapim :)) eline sağlık :)

otuzundansonra dedi ki...

Çok güzel yaa ,bende deneyeyim bari.
Ellerine sağlık Zeynep'cim

zeynep dedi ki...

Heden ;
Denemelisiniz mutlaka lezzetli bir tarif..

reyhane ; Eee sizde en kısa zamanda denemelisiniz artık:))

Şerife ; Aa neden bakmıyordun üzüldüm bak şimdi kapım açık her zaman...

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Hehheh teşekkürler canım benim..

otuzundansonra ; Dene canım sende ilk fırsatta diyeti aksatmadan ama:))

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

yok zeynep aşk olsun samimiyetten sordum ben onu düzeltmen için değil:)

zeynep dedi ki...

YeMeK vAkTi/AyLiN ; Bende samimiyetten düzelttim doğrusu oydu çünkü canım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...