Pileli Börek

Malzemeler
  • 4 Adet yufka
  • 3 Yumurta
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • Yarım çay bardağı süt
  • 1 Çay bardağı yoğurt
  • 1 Şişe maden suyu
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
  • Yufkaları tezgaha serip pli şekli verir gibi katlaya katlaya hazırlayarak borcam tepsiye yerleştiriyoruz.
  • Tüm yufkalara aynı şekli verdikten sonra kaşar peynirini üzerine ve aralarına serpiştiriyoruz.
  • Sıvı malzemeleri karıştırarak yufkaların her yerine döküyoruz.
  • Susam serperek önceden ısıtılmış 180 derecedeki fırında 30.35 dk. üzeri kızarıncaya dek pişiriyoruz.
Afiyet olsun

15 yorum:

suhuba dedi ki...

Okadar dikiş marifeti birde üzerine böreklerr ooo kıskanırım ama. marifette bir yere kadar :) Afiyet olsun

Dürr-i Yekta dedi ki...

yemek istiyorumm bunları ne güzel görünüyorlar ellerine sağlık of acıktım :(

reyhane dedi ki...

Bir dikiş ustası elbette ple attıracak böreğe, nefis olmalı, olsa ne yerdim..

Şehnaz dedi ki...

böreğin hem ismi güzel hem kendisi..ellerine sağlık zeynepcim..

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok lezzetli görünüyor :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

sahahneeeeeeeeeeeee gorunuyorrrrrrrr

Ülkü dedi ki...

Ple ne ki? süper görünüyor börek açım ben :)

serife dedi ki...

hmmm cok güzel görünüyo ya. denemem lazim :)

cupcakeserife.blogspot.com

otuzundansonra dedi ki...

Valla ben diyetteyim galiba , uzak durmam lazım . Ama cok leziz görünüyor.eline saglık.

zeynep dedi ki...

suhuba; Çok hoşsun teşekkür ederim canım benim:))

Dürr-i Yekta; Diyorum sana iş çıkışı uğra arada bizde her daim bulunur:))

reyhane; Rayhan'cım ne güzel bir yorum bu böyle teşekkür ederim:)

Şehnaz ; Ah evet çok doğru demişsin:))

zeynep dedi ki...

iki dirhem bir çekirdek ; Çok teşekkür ediyorum gerçekten lezzetli soğukken özellikle su böreğini anımsatıyor.

Koksss;))) kelebek ; Teşekkürlerrrrrrrr:)

Ülkü ; Boşver sen ple yi canım büzgü yapsan da olur:))Şaka tabi üst üst getiriyorsun kuzum eskiden kağıttan yelpaze yapardık hatırlar mısın aynen öyle işte:)))

zeynep dedi ki...

serife ; Hoş geldiniz öncelikle ve kesinlikle denemelisiniz...

otuzundansonra; Boşver diyeti al bir dilim göz hakkı kuzum;))

Ülkü dedi ki...

Pile yani hee :)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Dikiş gibi adı ne güzel olsa da yesem kız aşkolsun .(

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Evet canım pli:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Canım bekliyorum biliyorsun her daim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...