Baklava Yufkasıyla Peynirli Sarma Börek


Malzemeler
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • Yarım çay bardağı yoğurt
  • Yarım çay bardağı süt
  • 2 yumurta
  • Beyaz peynir
  • İnce kıyılmış maydanoz
  • Susam
Tezgaha serdiğimiz yufkaya sıvı karışımdan bir miktar sürüyoruz.
Üzerine bir yufka daha koyarak sıvı karışımdan sürdükten sonra peynirli harçtan serperek rulo yapıyoruz.
Aynı şekilde hazırladığımız diğer yufkaları da cam tepsiye yerleştirerek artan karışımı üzerine sürüyoruz.
Susam serperek önceden ısıtılmış 200 dereceki fırında 30 ,35 dakika üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.
Afiyet olsun.

20 yorum:

Aycan dedi ki...

Bayılıyorum bu lezzete.Çıtır çıtır.Ellerine kollarına sağlık canım.

Senem dedi ki...

canım ellerine sağlık bende en son arkadaşları geldiğinde yapmıştım .Çok güzel kıyır kıyır bir tarif. İçinede süt ve yoğurt mutlka koyulması gerekiyor ban ailk tarifi veren arkadaşım dememişti ilk yaptığımda koymayınca felaket bişey olmuştu :)) Allahtan azıcık denemek için yapmıştım v ikinci denememi normal börek harcı yaparak yaptığımda senin tarig dibi harika oldu. Afiyet olsun sanada

fikir projeleri dedi ki...

çıtır çıtır bir lezzet olmuş ellerinize sağlık:)

neslihan dedi ki...

Süper görünüyor. Ellerine sağlık ve afiyet olsun ;)

Krnc dedi ki...

Böreği kim sevmez,Allah'ım ne iştah açıcı duruyorlar böyle:)
Elinize sağlık:)

birtutamkekik dedi ki...

canım ellerine sağlık...
yakında bende yaptım patatesli kıymalı...
bu baklava yufkası müthiş bişi..
:))
harika görünüyor...
sevgilerimle...

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ellerine saglik nefis gorunuyor :) ben de bu aksam internette tarif arayarak ayni boregi yaptim, ama bir ekstrasiyla: benimkinde ispanak da vardi. Afiyet olsun :)

Gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık canım,bende Ramazan ayında denedim ilk kez baklava yufkasından börek,çok nefis oluyor,beğendimara sıra yapmalı diye düşünüyorum,,ama daha ekliyemeidm bloguma...sevgiler,selamlar olsun :)

suhuba dedi ki...

Buradan çok güzel duruyor. Afiyet olsun.

NeSLiNaMe dedi ki...

baklava yufkasindan daha hic bir sey denemedim yani börek falan böyle seyler denemek istiyorum... ellerine saglik canim..

mine dedi ki...

hıııımmmmmmmmmmmmm : ) ellerine sağlık canım güzel bir hafta dileklerimle...

zeymuran dedi ki...

çok güzel gorunuyor ellerıne sağlık

susamcorekotu dedi ki...

eline sağlık dolapta yufkalar beni bekliyor yarın yapayım bari:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

.Ellerine kollarına sağlık canım enfes görünüyor!

otuzundansonra dedi ki...

oh oh afiyetler olsun,nefis gözüküyor

Hayat Cafe dedi ki...

Baklaba yufkasıyla yapılan böreğe bayılıyorum.
Sıcacık çayla yenmeye doyulmaz bu börekler.
Nefiss görünüyorlar.
Ellerine sağlık

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım ye beni diyor börekklerr..
Ellerine saglık..

Hayat Cafe dedi ki...

Canım poğaçada piştiğinde o sirke kokusu kalmıyor.
Poğaçalara gevreklik veriyor.
Sevgiler canım.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Bu baklava yufkasını bulandan Allah razı olsun büyük adam vesselam:)Ellerine sağlık canım

zeynep dedi ki...

Arkadaşlarım canlarımm hepinize tekrar teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...