Elbise

Kumaş kalın penye 1,50 m.
Yaka yine kalıpsız beden üzerinden çıkartılmıştır.
Yaka burdaki tunikte yapıldığı gibi 3cm lik penye kumaştan biye ile temizlenmiştir.
Ön ortasında 10cm.lik pli kaşe
Etek ucu ve kol ağzı reçme yada geniş çift iğne ile yapılabilir.

İpliklerini kesmeden fotoğraf çekmişim görmezden geliniz:)Yaka bandı eşit değil gibi çıkmış içindeki payın kalınlığından yansıyan bir durum yoksa 1,5cm dir bitmiş hali ve eşittir her tarafı.

Fark ettiyseniz ben genelde kalıpsız yada temel kalıplar üzerinden çalışıyorum, elimde pek çok Burda dergisi bulunmasına rağmen fikir almak için bakıyorum çok zaman, bu nedenle size belli kalıplar veremiyorum.
Bilgi ve sipariş için pratikdikis@gmail.com
Mutlu hafta sonları.

25 yorum:

Ülkü dedi ki...

Güzelmiş valla olsada giysek :) iyi hafta sonları :)

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Sitenize ilk ziyaretim cok hosuma gitti yaptıklarınız. Bu tur el beceleri olanları hem kıskanıyorum hem de tebrike dityorum. HArika işler. Şimdi diger sayfaları dolasma vakti, sevgiler.
Figen Karavaş

Swotpisces dedi ki...

kalıpsız çalışmak nasıl bir maharettir, maşallah diyorum. :)

Dürr-i Yekta dedi ki...

ülkü bencede olsada giysek:D

Senem dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık. BU arada blogumda ki çekilişe katılırsan çok sevinirim.

birtutamkekik dedi ki...

zeynebimm:)
yeni bir cici daha..
hanii nerdee...??
hiiçç göömedikk iplik mipilikk,elbisenin şıklığından..
emeklerine sağlık gülüm...
cici hafta sonları...

Şehrinaz dedi ki...

dünkü gezmede kardeşimin arkadaşı giydiği eteği kendi dikmiş hazır gibiydi:) böyle becerikli arkadaşları gördükce imreniyorum:)ellerine emeğine sağlık...

dikisdersi dedi ki...

yün jarse degil mi ,hiç üşütmez bu kumaş verevden kestigin için öyle duruyor yamuk falan degil ben biliyom :)

ellerine saglık zeynep yine döktürmüşsün

dikisdersi dedi ki...

Allahım bol kazançlar versin ,kıymet bilenlere giydirsin amin

Zeynep dedi ki...

dikisders: amiiiiin =)

Ne bu yetenek ya cok guzel yapmisin adasim =))

zeynnepp.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

dikisders: amiiiiin =)

Ne bu yetenek ya cok guzel yapmisin adasim =))

zeynnepp.blogspot.com

Ülkü dedi ki...

Ya bu niye böyle oluyor anlamıyorum bu yazın 52 dakika önce yayınlanmış güya listemde :))

Şehnaz dedi ki...

çok güzelmiş..ben böyle rahat ve spor elbiseleri çok seviyorum..

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Emeğine sağlık canım..
Gerçekten çok goş,güzel bir elbise olmuş..
Hayırlı haftalar.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ellerıne saglıkkkkkkkkkkkkkkk

zeynep dedi ki...

Elbisenin modelinede deseninede bayıldım çok hoş ellerinize sağlık

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Olur neden olmasın sen iste yeter;)

FİGEN KARAKAŞ; Hoş geldiniz Figen hanım teşekkür ediyorum iyi seyirler o halde.

Swotpisces ; diyin diyin :))

Dürr-i Yekta ; Olur neden olmasın isteyin yeter ikinize de dikerim.

Senem ; Teşekkürler canım elbette.

zeynep dedi ki...

birtutamkekik ; Canımsın zaten görmemen gerekiyordu :) teşekkür ederim canım..Sevgilerimle..

Şehrinaz ; Teşekkür ederim.

dikisdersi ; Amin canım aminnn özellikle ikincisine:)evet yün jarse işi bilen başka oluyor işte bilmeyene anlat dur :)

zeynep ; Teşekkürler adaşım:)

Ülkü ; Her şeyi de bilmeyiver:P

Şehnaz ; Sağol canım evet rahat rahat giysin sahibi de ..

zeynep dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri ; Teşekkür ediyorum canım.Sizlere de..

Kokosss ;))) kelebek ; Teşekkür ediyorummmmmmm:)

zeynep ; Teşekkürler adaşım.

Ülkü dedi ki...

Onu boşverde :) İsteyin yeter ikinizede dikerim demişsin İSTİYORUM :)

zeynep dedi ki...

Ülkü ; olurrr:)

Ülkü dedi ki...

Ahaa tüm sanal alem şahit :P yaktım çıranı :))))

zeynep dedi ki...

Ülkü ; :))))Hey Allah,ım teşekkür edeceği yerde hala tehdit cık cıkk:))

Ülkü dedi ki...

Teşekkür etme hakkımı sonraya sakladım :)

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Peki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...