Evde Tavuk Döner

Pişirme süresi 15 dk.
Tavuk bonfile
Tereyağ Tuz,karabiber, kekik
Enine 3 kat kestiğimiz bonfileyi julyen doğrayarak  erimiş tereyağda harlı ateşte karıştırarak pişiriyoruz.(10dk)
Tuzunu ve baharatlarını ilave edip ekmek yada lavaş arasına koyarak servis yapabilirsiniz.
Lavaşları micro dalga da ısıtarak kullanıyorum

Sağanları piyaz şeklinde kesip maydanoz, sumak, kırmızıbiber,nar ekşisi, limon ve az sıvı yağla karıştırarak hazırlayabilirsiniz.
Servis esnasında lavaşların içine turşu,ketçap ve mayonez de ilave ettim..:)
Bizim 3 kişilik çekirdek ailemiz için 4 adet bonfile,4 kuru soğan,yarım demet maydanoz ve 10 adet lavaş kullandım.
Sizler miktarları göz kararı hazırlayabilirsiniz.

Afiyet olsun.
Mutlu hafta sonları...

14 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

yetiştimm zeynebimm ziyafetee:))
bekleyin benidee lütfeenn..
çokk lezzetli görünüyor..
ellerine sağlık gülümm..
musmutlu huzur dolu hafta sonları olsun tatlım..
öpüldün..
:)

Nalan dedi ki...

eline sağlık canım, tavuk seven biri olarak bayıldım

zeynep dedi ki...

birtutamkekik ; Senin payını ayırdım zaten canım Bende öpüyorum hayırlı hafta sonları sana da..

Nalan ; Teşekkürler canım..

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

benim bunu yapmam lazım,oğlum çok seviyor.iyi hafta sonları diliyorum...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik döner nefis olmus, etkilige de beklerim, sevgiler...

benim dünyam dedi ki...

mımmmm nefis nefis , ellerine sağlık, bir tane de bana uzatır mısın? yanında da bir ayranla üfff tadına doyum olmaz :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bu nasıl iştah açıcı bir görüntüdür böyle..:))
Ahh olucaktı şimdi..:)))
Ellerine sağlık canım
Nefiss görünüyor.

 Stil Direktörü  dedi ki...

Ben gelince bana da yap kuzum öperim .)

zeynep dedi ki...

mutfaktaki rüya - Arzu- Hangimiz sevmiyoruz ki yap canım hem sağlıklı hem lezzetli..

anneminkizıyim ; Elbette ilk tarifimle sendeyim canım.

benim dünyam ; Ahh ayranla da ne güzel gider değil mi.

Hayat Cafe Tarifleri ; Teşekkür ederim canım..

 Stil Direktörü  Sen gel neler yaparım ben sana canım..

Missbone dedi ki...

Headerın hazır.:)

Mor Menekşe dedi ki...

Offf nefis görünüyo,
ellerine sağlıkkk

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ayyyyy
olsada yesem yaaa, ellerine saglık canım :)

Senem dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor. Nice Mutlu Yıllara ♥

zeynep dedi ki...

Missbone ; Teşekkürler

Mor Menekşe ; Teşekkürler..

♥pemb€sinti♥ Teşekkürler canım..

Senem ; Teşekkürler canım sana da hayırlı bir yıl diliyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...