Havlu süsleme (2)

Mutfak havlusu
Üzerindeki çiçeğin yapım aşamaları burada.

18 yorum:

Nalan dedi ki...

Selamlar Zeynep

mail adresini göremedim burdan sorayım dedim, ekim de trençkot dikmişdin acaba kumaşını nerden aldın?

sevgiler

Şehnaz dedi ki...

bende seviyorum havlu kenarlarını süslemeyi..çok hoş olmuş..ellerine sağlık zeynepcim..

zeynep dedi ki...

Nalan ; Hoş geldiniz öncelikle .Kumaşı Ankara Etlik'teki kumaş pazarından almıştım ama sadece 4m. kadardı hepsini ben almıştım hatta beji vardı 2 m. onuda aldım,ama devamı olup olmadığını onlar da bilmiyordu depodan çıkabilir demişlerdi gelip gittikçe bakıyorum:)

Mailim köşede profilde var
pratikdikis@gmail.com

otuzundansonra dedi ki...

Zeynep 'cim çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.

Ülkü dedi ki...

Bende çok var bundan :) güzelmiş :)

birtutamkekik dedi ki...

çokk şekersin kii sen..
böyle şeker şeyler çıkıyor elindeeennn:)

zeynebim çokk cici olmuş bu da önceki havlular gibi..
emeğine sağlık canısı...
benim çayizimden war bir tane bundan..
mutfağımda kullanırım 13 yıldır:)
çok severek kullanıyorum..
yenisini yapmamak için zor tutuyorum kenndimi sende gördükçe:)

birde diktiklerim ördüklerim katagorisi mi açsam ki sayfamaa:;)

ne dersin gülüm??
yüreğim dolusu muhabbetle...
öptüm canısı...

zeynep dedi ki...

Şehnaz ; Teşekkürler canım.

otuzundansonra ; Sağolasınn

Ülkü ; Madem o kadar çoktu gönderiverseydin kermesimize hatun:))

birtutamkekik ;ay teşekkür ederim:))şımardım şimdi, 13 yıl maş.. aç aç köşeye merak ediyorum neler diktin yaptın maharetlerini görelim canım:))Öpüyorum bende..

Ülkü dedi ki...

Kermes mi? gözümden mi kaçtı ki bilsem gönderirdim inan

zeynep dedi ki...

Evet canım kermes için yoksa ben hayatta kullanamam böyle cicili bicili şeyleri:) cumartesi sanırım olacak kermes emin değilim ama kısmet bir daha ki sefere bekliyorum .

Ülkü dedi ki...

Kaçırmamışım yani bahsetmemişsin :) belirt bir dahakine bende kullanmıyorum çekmece gülü onlar :)

zeynep dedi ki...

Bak buraya bahsetmişmiyim cicim:)9
http://istezeynep.blogspot.com/2011/11/havlu-susleme.html

Ülkü dedi ki...

Dedim sana ama di mi gözümden mi kaçtı diye sende öyle diyince demek bahsetmedi dedim neyse kısmet

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Çok güzel görünüyor,nnemin çok işine yaradı <3 :)

zeynep dedi ki...

SÜSLÜ PEMBE DÜNYAM; Teşekkür ederim çok sevindim amacım zaten birilerinin işine yarayabilecek şeyleri paylaşmak.

sarımutfak-hande dedi ki...

severim böyle değişik şeyleri çok güzelmiş:))

zeynep dedi ki...

sarımutfak-hande ; Teşekkürler.

ihlamurcum dedi ki...

Harika fikirmiş, bakalım becerebilecekmiyim?

zeynep dedi ki...

Deneyin emimin yapabilirsiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...