Tavuk Göğsü (cevizli)

  • 1 lt.süt
  • 125 gr. tereyağı yada margarin
  • 4 fincan un
  • 1 paket toz vanilya
  • Yarım su bardağı ceviz içi.
Hazılanması:
Çizilmeyecek bir tencere de yağı erittikten sonra sütü  ve unu  ilave ederek göz göz oluncaya kadar karıştırarak pişiriyoruz.
Vanilyayı da ekledikten sonra mikserle 10 dakika çırpıyoruz.
Çekilmiş cevizleri yarısını içine katarak kaşıkla karıştırıyoruz.
Yuvarlak yada kare bir tepsinin dibin ıslatarak cevizlerin kalan kısmını serpiyoruz ve kremamızı tepsiye döküyoruz.
Buzdolabında bir süre dinlendirdikten sonra başka bir tepsiye ters çevirerek tarçın ceviz tercihen süslüyoruz.
Not: Kaselere koyarak ta servis yapabilirsiniz.

Tavuk göğsünün farklı bir sunumu için sizleri buraya alalım..

20 yorum:

Zeyno dedi ki...

Ağzım sulandı resmen. Ellerine sağlık Zeynepcim...

şirince tatlar dedi ki...

bir tavuk göğsü bu kadar mı güzel görünür eline sağlık canım:)çok severek tükettiğim bir tatlıdır:)

dikisdersi dedi ki...

yapmayacagım yaptıramayacaksın bana bu tatlıyı :)

nede severim hazırda alıp yemeyeceğim :)
2 kılocuk verdim almaya niyetim yok ,

zeynebim harika görünüyor eskiden ben hakiki tavuk gögsünden yapardım ,bir gece sütte bekletirdim eti ,hey gidi gençlik hey:)

Swotpisces dedi ki...

off offf pek güzel gözüktü gözüme, elinize sağlık...

zeynep dedi ki...

zeyno ;Hoş geldin canım.

şirincetatlar ; Teşekkür ederim ve hoş geldiniz..

dikisdersi ;ahaha sende daha ne cevherler varrrr yaşa başa bakmaz..

Swotpisces ; Teşekkür ederim..

birtutamkekik dedi ki...

hmmm....
bu güzell kokularr benimm mis kukolu kardeşimin mutfağından geliyormuş meğersemmm:))
ellerine sağlık zeynebim..
ne çok severim bi bilsennn..
bir dilimcik alsam olur mu gülüm?
:))
öpüyorum canısı...

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

ceviz ve sütlü bir tatlı daha ne olabilirki harika :)

özlem dedi ki...

etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifini aldım ve yayında sevgiler.

Gelibolu17 dedi ki...

harika görünüyor tavuk göğsü,çokta severim,bu tabağı ben alıyorum,ellerine sağlık canım...sevgiler :)

ebru dedi ki...

Zeynebim pek severim tavuk göğsünü. Ellerine sağlık canım.

Ülkü dedi ki...

Aldım himen doğru yayına :)) eline sağlık tiyzem sağol :)

Gelibolu17 dedi ki...

canım yaaaa,bak şimdi beni nasıl duygulandırdın,keşke herkes senin kadar duyarlı olabilse :)
teşekkür ediyorum ismimi zikrettiğin için,bu etkinlik hepimizin etkinliği olsun istiyorum ben,,,

ülkü paylaşır ya cömerttir o,kıyamam ben ona :)

sevgiler,mutlu hafta sonların olsun...

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

tavuk göğsü kardeşimin tatlısı süper yapar, o yüzden hiç yapmaya yeltenmedim :) ellerine sağlık Zeynep.

Kahve Dükkanı

sarımutfak-hande dedi ki...

akşam akşam canım çekti :))))
ellerine sağlık canım

zeynep dedi ki...

Birtutam kekik ; Kekik kokusunu bastırmışmıyım:) Öpüyorum bende.

Pasta Köşesi ; Değil mi mükemmel ikili.

özlem ; Her zaman sevgiler bende de..

Gelibolu17 ; Herkesi duyarlı olmaya davet edelim o halde:) en hassas olduğum noktalardan biridir canım elimden geldiğince özenli davranmaya gayret ediyorum.Ben teşekkür ederim beğenmene sevindim.

Paylaşmaz o paylaşmazzz:)

Ülkü dedi ki...

Gelmiyim oraya :)

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Üzerimde uyguladığın baskıdan sanırım kurtulabilirim:))
Reca ederim canım..

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI ; Hoş geldiniz evde yapıyorsa biri yeter zaten:)

sarımutfak-hande ; Hoş geldiniz:)

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Hala baskı olmaz ki canımmm:))

Ülkü dedi ki...

Göstercem sana baskıyı :))

zeynep dedi ki...

Ülkü ; Alenen tehdit ediyor cık cıkk aha tüm sanal alem şahit:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...