Barbunya Salatası



Özel bir tarifi yok kendi damak zevkime göre kullandığım malzemelerle ekşili bir salata çeşidi.
Haşlanmış kuru barbunya (difrizde vardı önceden haşlanmış)
Kırmızı biber ince kıyılmış ( yazdan difrize konanlardan)
Kuru soğan (piyaz doğranmış)
Maydanoz, Roka (reyhanda çok yakışır)
Tuz-Toz kırmızı biber-Nane-sumak 
Bol nar ekşisi ve limon.
Hepsi sırasıyla karıştırılır ve ister yemeklerin yanında isterseniz çay saatlerinde hamur işlerinin yanında servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun.

15 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm barbunya deyince akan sular durur benim için:)))ellerine sağlık çok güzel görünüyor canım

BÜTÜ dedi ki...

mmm ellerine sağlık bugün oruçlu olan biri olarak fotoğraftan bile ağzım sulandı :)

Eren dedi ki...

böyle salataları çok seviyorum, hem hafif hem çok besleyici, elinize sağlık, deneyeceğim:)

AHLâM'DaN dedi ki...

off canımçekti doğrusu.ellerinize sağlık..

Sevil Şahin dedi ki...

doyurucu ve nefis olmuş ellerine sağlık

Mor Menekşe dedi ki...

Salatanın her çeşidine açığımdır :) dayanamıyorum bitirene kadar yiyiyorum :D ellerine sağlık

otuzundansonra dedi ki...

zeynep'cin nefis gözüküyor,ellerine sağlık

gulayce dedi ki...

Güzel tarifin için teşekkürler tarifiniz yayında yeni tariflerinizi bekliyorum SEVGİLER

birtutamkekik dedi ki...

hiii...
ben neler kaçırmışımm inanmıyorumm yaaa:)
zeynebim bu ne güzellik..
ellerine sağlık canım..:)
muhabbetle..

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Kaşık kaşık dalmak istiyorum bu salataya şu an..:))
Ellerine sağlık canım..
Nefissss görünüyor.

anne eli gibi dedi ki...

çok severim barbunyyı ellerine sağlık,nefis görünüyor..

zeynep dedi ki...

sarımutfak-hande; Yemeğindense salatasını bende çok seviyorum. Teşekkürler..

Bütü ; Allah kabul etsin..Hoş geldiniz.

Eren ;Hoş geldiniz ..

zeynep dedi ki...

AHLâM'DaN ; Teşekkür ederim..

Sevil Şahin ; Teşekkür ediyorum sizde hoş geldiniz..

Mor Menekşe ; En sağlıklısı sağol canım beğenmene sevindim..

zeynep dedi ki...

otuzundansonra ; Teşekkür ettim canı benim..

gulayce ; Sevgiler benden de..

birtutamkekik ; Kaçırmadın canım bak geldin bile:)

zeynep dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri ; :))Tutmayayım sizi..

anne eli gibi ; Hoş geldiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...