Volanlı Kalem Etek

Daha önce dikiş dersleri verdiğimi söylemiştim hatırlarsanız bu eteği de öğrencilerimden çok cici hanım hanımcık ayrıca kendisi de öğretmen olan bir öğrencim dikti.
Genelde ders esnasında diktiklerimizi resimlemek için pek vakit bulamıyoruz ama sevgili Zehra hem benim hem pek çok blogun daimi takipçilerinden olduğundan paylaşmak istedik.
Model Ekim 2003 yılına ait.
Sadece cepleri kullanmadık.
Kumaşımız desenli süet.
Ön ortadaki desen çizgilerinin tutmaması kumaşımızın kısıtlı olduğundan.
İç pervaz telalı astar volanın hemen üstünde bitirilmiştir.

18 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

harika bir etek,çok şık .
ellerine sağlık öğrencinin.

dikisdersi dedi ki...

bende bu etegi yapılacaklar listeme eklemiştim :)

çok güsel oluş ...ellerinise saglık güzel günlerde giysin ...

AHLâM'DaN dedi ki...

çok şık bencede.hele üzerinde daha da şık görünecektir eminim..

birtutamkekik dedi ki...

çok güzell..
harika öğretmenin harika öğrencileri,,başka ne olabilir ki..
emeklerinize sağlık canısı..
bekliyorum tüm çalışmalarınızı..
:)
bizi b güzelliklerden mahrum bırakmayınızz lüttfenn:)
öpüldünüz hocam,saygılar...
:)

suhuba dedi ki...

Vayyy çok hoşmuş :)

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

çok şık bir etek ellerinize sağlık güzel olmuş

giyim dikiş dedi ki...

çok şık olmuş canm güle güle giysin
,senin yaptıklarında bi harika,bana da beklerim cnm:)
sevgiler..

bir kase lezzet dedi ki...

ZEYNEPÇİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ
ÖĞRENCİNİN ELLERİNE SAĞLIK
ÖĞRETMENLERİ HARİKA
:)
BENDE SENELERDİR DİKİŞ DİKERİM.
MAHARETLİ ELLERDEN ÇIKTIĞI BELLİ.
MUHABBETLE.
BEKLİYORUM FARKLI MODELLERİDE.

sewda dedi ki...

etek çok şık.öğrencinin eline sağlık güzel günlerde giysin inşallah

designbyeda dedi ki...

Zeynep Hanım'cım haaariikaa, son derece feminen bir etek olmuş..bu kumaştan bende de vardı :) bir ceket ve büstiyer dikmiştim.dokusu çok güzel değil mi? güzel günlerde giysin öğrenciniz..

darkolivee dedi ki...

askıda görünce pek dikkatimi çekmedi ama
sonraki resimi görünce mankenin üzerinde çok şık bir etekmiş dedim
elinize sağlık öğrencinizin

sevgiler

zeynep dedi ki...

otuzundansonra @ Teşekkürler canım.

dikisdersi @ Dik canım bekliyoruz senden de yakın zamanda ..

AHLaM'DaN @Evet gerçekten çok şık durdu üzerinde..

birtutamkekik @ Est. canım senin güzel gören gözlerin yüreğin, inş. vakit bulabilirsek ekleriz tabi ki..

suhuba @ Mersii

neslihanınatölyesi.blogspot.com @ Teşekkür ediyoruz.

giyim dikiş @ Teşekkür ederim hoş geldiniz..

bir kase lezzet @ Teşekkür ediyorum canım sana da kolaylıklar diliyorum..

sewda @ Teşekkürler canım..

desingbyeda @ Hoş geldin sevgili Eda seviyorum bende bu tür kumaşları dokusu gerçekten çok güzel size de çok yakışıyor özellikle ten renginize..

darkolivee @ Teşekkür ederiz şık bir etek gerçekten..

Adsız dedi ki...

Teşekkür edrim...
Asıl zeynep ablamın ellerine sağlık ben daha çok acemiyim. Dikiş dersi düşünenlere şiddetle tavsiye ederim çok pratik çalıştık:) henüz giymedim sabırsızlanıyorum ama işyerimde özel bir günde giyeceğim.. Dikiş hocama da tekrar teşekkür ediyorum hem etek için hem de güzel görüşleri için:))

zeynep dedi ki...

Zehra adını da yazsaydın keşke, senin el maharetin ben sadece yol gösteriyorum tatlım:)) Seninle çalışmakta çok keyifli bilesin :)Tekrar keyifle kullan canım..

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Eteğin şeklide ve seçilen kumaşta harika. Ne becerikli insanlar var maşaALLAH :)

Amak-ı Hayal dedi ki...

bunu sevdim ama sanki daha tok bir kumaşla daha mı ağır dururdu... Dergideki gibi..

Sevgiler

 Stil Direktörü  dedi ki...

izninle çüş diyorum
annem totişi kaşı nazarlara gelmeyesin valla helal olsun

zeynep dedi ki...

~♥ Nurs..~ @ Teşekkür ederiz.

Amak-ı Hayal @ Neden olmasın ikisinin duruşuda çok başka ve güzel.

 Stil Direktörü  @ Kaşıdım hayatım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...