Anne Yeleği

Overlock makinemi aldığım gün denemek için hemen kesip dikmiştim akşamında bu yeleği.
Konfeksiyon işi, tüm kenarların birleşme yerlerini overlock, baskılarını düz makine dikişi ile yaptım.
Ön kısmını 8 cm genişliğinde bant ile kolları ise pervaz çevirdim.Hepsi overlock ile yapıldı.
Uzun süre sanayi makinelere kullanan bendeniz için evde dikiş dikmek hakikaten sabır istiyordu.
Yelek annemin, 20 yıldır profesyonel olarak dikiş dikiyorum annem daha 5,6 yıldır beğenmeye başladı dikişlerimi:)Zor kadın zorrrr:))


15 yorum:

muko dedi ki...

zor bir anne demekki beğenme konusunda:)
çok güzel olmuş canım eline sağlık

zeynep dedi ki...

muko @ Keşke sadece beğenmek olsa her konuda zor bir hatun kendisi:))

edibe @ edbdesigns dedi ki...

eline saglik Zeynepcim, hakikaten hazir dikis gibi duruyor.. yani baya iyisin sen bu iste masaallah

Adsız dedi ki...

Selam, cok guzel seyler uretiyorsunuz. Masallah... Dikis gercekten sabir isteyen bir is.. Bende ogrenmeye calisiyorum ama nafile..ellerinize saglik kolay gelsin

Kucucuk not: overclock degil overlock olacak :) kusura bakmayin dil ogretmeni gibi oldu biraz ama :(

Ozlem / Hollanda

Senem dedi ki...

BENDE İSTİYORUM ANNE YELEKLERİNEDE ÜŞÜYORUM YAVVV :)) GÜZEL OLMUŞ TATLIM ELLERİNE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

Makaleler verdiğiniz değerli bilgiler gibi. Blogunuza imi ve düzenli olarak tekrar kontrol edin. Ben, ben burada pek çok yeni şeyler öğreneceksiniz çok eminim! Sonraki için iyi şanslar!

mavii dedi ki...

hazır gibi ya resmen terzi gibi gibi dikmişsin zeynepcim eline saglık:)

zeynep dedi ki...

edibe @ dbdesigns @ Teşekkürler canım..

Özlem @ Hoş geldiniz evet biraz sabır ve özveri istiyor teşekkürler güzel temennileriniz için..
Not : Bence de overlock ama başkaları yanlış olduğunu iddia ediyordu sağolun hatırlatmanız için:))

Senem @ Hakikaten yaz gelse artıkkk:)

zeynep dedi ki...

Adsız @ Güzel temennileriniz için teşekkür ederim fakat blogla alakalı ne demek istediğiniz anlamadım tarayıcınızla alakalı olabilir mi acaba? lütfen uğrarsanız yeniden yazın olur mu?

mavii @ Teşekkür ederim canım..

zehra dedi ki...

Çok güzel olmuş zeynep ablacım, ayrıca overlock makinen hayırlı olsun güle güle kullan..

zeynep dedi ki...

zehra @ Canım F. Zehra,sın sanırım değil mi sağol ..Hep birlikte kullanalım diye aldım yani sizler için de:)

bir kase lezzet dedi ki...

ZEYNEBİM BU GÜN ANNECİĞİNE NE GÜZELLER DİKMİŞ CANIM
ELLERİNE SAĞLIK GÜLE GÜLE GİYSİN
MARİFETLİ HATUNUM
:))

anneminkizıyim dedi ki...

Ellerine saglik canim, cok güzel dikmissin inan, anneler öyledir, benim annemde cok basit kolaya kaciyorsun der, ama güzel oldugunu da söyler, kendisi daha cok emek verir, mesela cogu yeri elde baski yapar, ben makinada ::))Annen begenmedise yelege talip olabilirim ::))
Sevgiler....

suhuba dedi ki...

Zor insanlardan çok şey öğrenilir. Çok güzel olmuş. MAkine işe yaramış. :)

zeynep Her şeyden biraz. dedi ki...

bir kase lezzet @ Teşekkür ederim canım bal damlıyor yine ağzından.:)

anneminkizıyim @ Evet bütün anneler aynı demek anlaşılan bizlerde o yaşlara gelincesi öyle olacağız:)

suhuba @ Diyorsun:) teşekkürler canım hem nasıl işime yaradı..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...