Çikolatalı Muzlu Cevizli Pasta


Hazır bir pasta tabanı alınır.
Şekerli kahveli ılık suyla tek katı ıslatılır.
2,5 su bardağı süt ile pişirilmiş soğutulmuş muzlu puding orta kata yerleştirilir.
Çikolata ve ceviz parçaları bol miktarda serpiştirilir.
İkinci kat kek üzerine kapatılır ve yine şekerli kahveli suyla ıslatılır.
Yarım su bardağı soğuk süt ile önceden çırpılan bir paket kakaolu şanti yardımıyla üzeri sıvanır.
Arzuya göre ceviz, hindistan cevizi ile süslenir.
Buzdolabınız benim ki gibi bozuldu ise soğuk hava şartlarından yararlanılarak balkonda üzeri kapatılmak suretiyle soğumaya bırakılır.


Ben yaptım siz yapmayın Önemli!!
Hazır pasta tabanı yerine üşenmeyin kendi pandispanya kekinizi kendiniz yapın.
Pastalarda asla ceviz kullanmayın yerine fındık fıstık tercih edin çünkü ceviz yumuşuyor.
Ve puding yerine kremanızı da kendiniz hazırlayın.
Şayet pudingle pasta yapmak isterseniz bisküvi tercih edin.
Bunları yazdım diye pastam olmadı sanmayın elbette oldu afiyetle de yedim fakat diğer pastalarımın yanında sahte pasta gibi kaldı:)

18 yorum:

AHLâM'DaN dedi ki...

pastan harika görünüyor ellerin dert görmesin.ayrıca çekilişim için yazdığın sözler için teşekkür ederim can dostum...

bir kase lezzet dedi ki...

zeynepçim ellerine sağlık canım
bir dilim aldım
muhabbetle kal canım.
:=)

Mor Menekşe dedi ki...

allahtan perşembe gününe bizde de pasta yapılıcak :) yoksa çok fena canım çekti:D
Ellerine sağlık.

Asiye VURAN dedi ki...

ellerine sağlık güzel olmuş bayılırım çukulatalı pastaya sevgiler

HEDEN dedi ki...

Hazır pastabanlada çok güzel bır pasta olmuş,evde yapmak tabıkı daha ıyı ama bezen çabukluk adına gerekebılıyor.Yıyenlere afıyet olsun çok şık bir pasta olmuş.

denizkabugu dedi ki...

nefis gözüküyor ellerinize sağlık,tatlısız bir hayat düşünemiyorum:))))

Şehrinaz dedi ki...

bazende böyle pratikler olanlardan canımız istiyor :) ellerine emeklerine sağlık....

Şehrinaz dedi ki...

bazende böyle pratikler olanlardan canımız istiyor :) ellerine emeklerine sağlık....

Swotpisces dedi ki...

tavsiyelerinizi dikkate alıcaz hanımefendi... :)

AsOrTiK dedi ki...

önemli olan pratik birşeyler olması, benim için hazır pastaban uygundur:)) eline sağlık, çok güzel görünüyor.
sevgiler

Nuran dedi ki...

acil durumlarda yapılacak pratik bir yöntem, tadıda fena olmuyor. Senin Pastanın görüntüsü de çok güzel :))

Gelibolu17 dedi ki...

Porselendemlik.com tarafından hazırlanmış olan,
"Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği"nin 73.hafta ev sahibesiyim...
6 Mart-7 Nisan tarihleri arasında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com yani ben göndereceğiniz birbirinden güzel tarifleri blogumda yayınlayacağım...
Tariflerinize 73.hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum diye not düşüp bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)
Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...
Ama bakın varya samimi söylüyorum peşin peşin,diğer ev sahibelerine tarif gönderen herkesten tarif bekliyorum,eğer yollamazsanız,çeşitli bahaneler uydurup,yok biz duymadık,yok davet edilmedik deyip tarif yollamazsanız çok pis trip atarım,hepinise küserim :) Duyanlar duymayanlara söylesin hadi canlarım benim,sizi çok seviyorum ve birbirinden güzel tariflerinizi bekliyorum...
Selamlar,sevgiler,hoş-kalınız :)

Tombul Tarifler dedi ki...

ellerinize sağlık bence de herşeyi kendimiz yapmak en iyisi sevgiler...

otuzundansonra dedi ki...

nefis görünüyor,ellerine sağlık

anne eli gibi dedi ki...

e daha ne olsun,ellerine sağlık canım ,nefis görünüyor...

zeynep dedi ki...

AHLaM'^DaN @ Gönlümden geçendi canım benim..rica ederim..

bir kase lezzet @ Afiyet olsun..

Mor Menekşe @ Perşembeye ne kaldı bak ben ancak cevap yazabildim:))

Asiye Vuran @ Hoş geldiniz..

HEDEN @ Benim şahsi fikrimdi elbette bazen kolaylık istiyor insan.Teşekkürler afiyetle yedim/k..

denizkabuğu @ Bende bende..

Şehrinaz @ Haklısın..

Swotpisces @ Teşekkür ederiz hanfendi;)

AsOrTİK @ Herşekilde de yazdım zaten istediğinizi seçersiniz elbette:)

Nuran @ Hoş geldiniz,teşekkür ederim..

Gelibolu 17 @ Aldım davetini canım ilk tarifimle sendeyim..

Tombul Tarifler @ Değil mi ya..Hoş geldiniz..

otuzundansonra @ Sağolasın canım..

anne eli gibi @ :)Teşekkür ederim..

k ve a ile moda dedi ki...

Ellerine sağlk =)) Çok şahane duruyoor =) bende deneyeceğim=)
http://1k1a.blogspot.com/

Yakup Sackan dedi ki...

canım annem ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...