Düşes Patates


Tarif BENİM DÜNYAM'dan

Malzemeler:

1 kg patates
2 yumurta (birinin sarısı ayrılacak)
Yarım su bardağı kaşar peynir rendesi
1 yemek kaşığı tereyağ
 Tuz, karabiber

YAPILIŞI:
Patatesler haşlanıp ezilir.
1 tam yumurta ve yumurta akı ile kalan malzemeler eklenir iyice yoğrulur.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serilir ceviz iriliğinde yuvarlanan patatesler dizilir.
Üzerine yumurta sarısı sürülür, 180 derecede ısıtılmış fırında kızarıncaya dek pişirilir.


* Eğer patatesler sulu olur ise içine biraz galeta unu ilave edebilirsiniz. 
Afiyet olsun.

16 yorum:

HEDEN dedi ki...

Çok güzel olmuşlar,tam adına göre şık olmuşlar ellerıne saglık.

Bal Kavanozum dedi ki...

ZEYNEP ellerine sağlık canım. Bende çok severim bu tarifi ama bidahakine feslegen koymayı dene öylede şahane oluyor.

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

elinse sağlık canım benim hafta sonu misafir var güzel fikir oldu

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bu düşeslerden yemek vardı şimdi..
Ellerine sağlık canım..:)))

LaMa dedi ki...

ay ne havali isim sekerim bu :)

elif dedi ki...

Patatesi çok severim
mümkün olan ilk zamanda denemek lazım:)

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım harıka olmus bır tane asla yetmez

Şehnaz dedi ki...

nefis zeynepcim .ok beğendim..ellerine sağlık..

fikir projeleri dedi ki...

enfes görünüyor canım eline sağlık sevgilerimle:)

benim dünyam dedi ki...

afiyetler olsun, ellerinize sağlık,
umarım beğenmişsinizdir :)
ayrıca haber vermene çok sevindim.
sevgilerimle.

anne eli gibi dedi ki...

patatesin her halini severim,ellerine sağlık nefis görünüyor..

Cihan dedi ki...

cok keyifli duruyorlar:))))))))
ellerinize saglik

birsence dedi ki...

mutlaka denenmeli...

zeynep dedi ki...

HEDEN @ Teşekkürler..

Bal kavonozum @ Kesinlikle haklısın fesleğen çok yakışır..

Bal yanağın hikayesi @ Hoş geldiniz.. Kolay gelsin umarım yapmışsınızdır..

Hayat Cafe Tarifleri @ :))Yaparsın sen daha güzellerini..

LaMa @ Değil mi:)

zeynep dedi ki...

elif @ Mutlaka denemelisiniz ve hoş geldiniz..

zeymuran @ Kesinlikle yetmiyor canım..

Şehnaz @ Teşekkürler canım..

fikir projeleri @ Teşekkür ederim...

benim dünyam @ Evet canım gerçekten beğendim sık sık yapmayı düşünüyorum özellikle kahvaltılarda..

anne eli gibi @ Teşekkür ederim..

zeynep dedi ki...

cihan @ Teşekkür ediyorum hoş geldiniz.

birsence @ Mutlaka:) Hoşgeldiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...