Muzlu puding ile kurabiye


1 Paket muzlu puding
1 Su bardağı sıvı yağ
2 Yemek kaşığı pudra şekeri
1 Paket kabartma tozu
Un _ Yumuşak bir hamur olmalı.
Damla çikolata
20,24 adet çıkıyor.

Hepsi karıştırılır ve yoğrulur,ceviz büyüklüğünde parçalar yuvarlanarak yağlı kağıt ile kaplı tepsiye dizilir.
Önceden ılınmış fırında 15,20 dakika üzeri hafif pembeleşinceye dek pişirilir.
Soğuduktan sonra servise alınır arzu ederseniz üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz (ben sonradan servis sırasında kullandım).
Kabartma tozu, pudra şekeri ve damla çikolata orjinal tarifte yoktu ben ilave ettim.

Tarifi bir blogdan aldım hatta yorumda en kısa zamanda yapacağımı da söylemiştim ama hatırlayamadım lütfen ziyaret ederseniz yahut tarifin sahibi hatırlatın olur mu.

Pc: Un kurabiyesini andıran ama muz tadı olan bir çeşit, ertesi gün daha lezzetli olduğunu söyleyebilirim.

19 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm muz kokuları bana kadar geldi sanki:))
ellerine sağlık çok güzeller

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel görünüyor canım.bende yapıyorum.lezzetini biliyorum.ellerine sağlık.öpüyorum.

siyahkuğu dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım deneyeceğim,
sevgiler...

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM ABLAM SENİN GÜZEL ELLERİNE ÇOK YAKIŞMIŞ...
MMMMM MİSSSSS NE LEZZET...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))HEP GÜL....

marifet ellerimizde dedi ki...

A NE GUZEL OLMUSTUR.....COK IYI FIKIR ....ELLERINE SAGLIK ADASIM...

birtutamkekik dedi ki...

kuşummm!!
seninn sayfandann mı geliyordu o güzelimm muzz kokularıı..
ellerine sağlıkk canısı...
alsam olur mu kahvemin yanına iki tanecikk:)
mmmm..
miss mis..
sarıldımm gülüm sana...
muhabbetle....
:)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Çayımın yanınada pek yakışırlardı bu kurbişler..:)))
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

eline sağlık canım,bende bir kere kakaolusuyla yapmıştım,çok güzel oluyor,muzluda bir başka güzel olmuştur..

Mor Menekşe dedi ki...

Yarın bir yere gidicem , süper işime yarıycak bu tarif , ellerine sağlık ablacım çok sağol

AHLâM'DaN dedi ki...

ellerine sağlık canımcığım.deneyeceklerim olan tariflerin arasına girdi bile.çok lezzetli görünüyor.ellerin dert,yüreğin tasa görmesin canımmmm

Amak-ı Hayal dedi ki...

mimlenmiş bulunuyorsun:)

sevil şahin dedi ki...

Bilirim Şahane bir tatdır o ellerine sağlık afiyet bal olsun

zeynep dedi ki...

sarımutfak-hande @ Gerçekten güzel kokuyor..

mutfağabuyrun @Ne güzel.sevgiler benden de..

siyahkuğu @ Teşekkürler canım.

bir kase lezzet @ Teşekkürler canım kardeşim:)

marifet ellerimizde @ Evet güzel fikir gerçekten.

zeynep dedi ki...

birtutamkekik @ Kokusu sana kadar geldi demek bi çayda ben alabilirmiyim:) öpüyorum canım.

Hayat Cafe Tarifleri @ Teşekkürler.

anne eli gibi @ Kakaolu da süper fikir yaparken aklıma gelmişti denemek isterim..

Mor Menekşe @ Rica ederim canım ne demek..

zeynep dedi ki...

AhLaM'DaN @ Ahhh güzel kardeşim ne güzel dua bu Allah razı olsun amin diyorum..

Amak-ı Hayal @ Gördüm:))

sevil şahin @ Teşekkür ederim canım sana da afiyet olsun..

Huzur Moda dedi ki...

ben bunu bi deneyım :))))

zeynep dedi ki...

Huzur Moda @ Olurr:)

Allah ne verdiyse dedi ki...

muz sevdalisi olarak denemek isterim
bereketli olsun ellerinize saglik

Blogs dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...