SEN BÖYLE GİYİNİRSEN

Yavuz Sultan Selîm Han giyim kuşam konusunda sâdelikten hoşlanırdı. Lüks ve israfa kaçan süslü giyinmekten hiç hoşlanmazdı. 
Bir gün oğlu Şehzade Süleyman, huzura pek süslü ve parlak elbiseler giyinmiş, pahalı mücevherler takınmış hâlde girmişti, bu sâdelikten uzak, süslü giyimini gören Yavuz ona şöyle çıkıştı: 
“Sen böyle giyinirsen, anan ne giyinsin Süleyman? Anana takacak ziynet bırakmamışsın.” Bu uyarıdan sonra Şehzade Süleyman, sâde ve normal giyinmeye dikkat etmeye başlamıştır.

CUMA'MIZ MÜBAREK OLSUN/ HAPPY BLESSED FRIDAY 

9 yorum:

evimbenimatölyem dedi ki...

bilmiyordum bunu çok güzel:)

Allah ne verdiyse dedi ki...

hayirli cumalar zeynebim .
görünmüyorsun .özletme emi Allaha emanet olasin

Tasarımın Renkleri dedi ki...

:)) Latifeli olduğu kadar ağır bir söylem olmuş ama çokça güzel

YeMeK vAkTi dedi ki...

Anammm birde gelinlerini görseydi :)

Sevil Aslan dedi ki...

yavuz sultan selim han ne güzel demiş..:))
seninde cuman mübarek olsun canım

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

vaaaayy ne güzel demiş :)

gül kokuları dedi ki...

Bende ilk defa duydum nerelerdesin hayırlı cumalar

deeptone dedi ki...

ha haaaaa valla bak kahkaha patlattım ama bu çok komiiiik.
:)

gezdim gordum yedim ictim BENDENÇEŞİTLEMELER dedi ki...

evet gerçekten tamda bam telinden vurmuş
bu insanların ecdadı feth etmeyecek ti de kim feth edecekti
bu yerleri hey gidi şanlı ecdadım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...