Midye Börek

Daha önce pek çok blogda yapımını gördüğüm midye böreği tesadüf eseri yapma fırsatı buldum.
Fakat yapan hemen hemen herkes sıvı malzeme olarak sadece yağ ve su kullanmış.
Ben ise klasik böreklerde ki malzemeleri kullandım.
Malzemeler:
2 adet yumurta 
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt ve yoğurt karışımı.
İç harcı olarak:
Peynir çeşitleri 
Haşlanmış patates:
Kavrulmuş kıyma kullanılabilir.
Ben haşlanmış patates kullandım. Kavrulmuş soğan salça ve baharatlarla patatesi kavurdum.
Yapım aşamalarını googla sorun göstersin:)

18 yorum:

mormenekselerr dedi ki...

harika gözüküyor o ne muntazam şekil öyle ellerine sağlık

Allah ne verdiyse dedi ki...

yaziyorum söylüyorum ya eli öpülesi hatunsun iste .sifa ellerine bedenine saglik kuvvet olsun .
muhabbetle

meleğin oyuncakları dedi ki...

ımmm...çok güzel gözüküyor yakın olsak kapına dayanmıştım zeynep abla :)

Pınarın Dünyası dedi ki...

Ay daha bugün baktım yapayım mı acaba diye afiyet şeker olsun ellerine sağlık :)

Mehtap dedi ki...

gerçekten de görünüm midye gibi ellerinize sağlık

Gelibolu17 dedi ki...

Canımcım,güzel böreği şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/10/midye-borek.html yayında,gene bekliyorum,teşekkürler,selamlar :)

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

ha ha süpersin gugıla sorun göstersin mi sabah sabah güldrdün beni allahta seni güldürsün :)
ellerine sağlık çok leziz görünüyor canım...

Nalan dedi ki...

görüntü şahane arkadaşım eline sağlık

Nalan dedi ki...

görüntü şahane arkadaşım eline sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLAM SENİN ELİNDEN ŞİFA OLUR:)))

deeptone dedi ki...

içindekileri sevdim denenir bu. şekli mideyeymiş demek ki. biliyor musun bi oturuşta 100 midye filan yerim ayrıca.
:)

weps dedi ki...

aman Allahim ne kadar

lezetli gorunuyorr !!! çok degisik

olmus hiç aklima gelmezdi ,

mutlaka deniceeemm :)))))

mutlaka benim bloga da beklerim

iç açici bir blogunuz var

boyle renklere , detaylara


bayiliyorum, blogunuzu çok sevdim ve


bu vakitten sora sizi takib ediyorum ve hemen ekliyorum

sevgiler saygilar

belçikadan selamlar


bisous bisous

www.fraise-framboise.blogspot.com

cicileydi dedi ki...

yapıcam :)
tşkler

Senem Cabuk dedi ki...

canım ellerine sağlık çok severim midye böreğini şeklinede bayılırım.

Наталья Матигорова dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor

zeynep dedi ki...

Herkese teker teker teşekkür ederim..

nalan dedi ki...

verilen linkte tarifi bulamadım nasıl yaptığınız linkini rica edeyim lütfen

zeynep dedi ki...

Nalan@ Zaten yapımını anlatmadım ki ben.Bakın internette yapımını anlatan pek site blog var..
Buraya da bakabilirsiniz.

http://minetozanlioglu.blogspot.com/2012/10/buzgulu-kolay-peynir.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...