Ceviz Soslu Pandispanya


Yapımı çok basit olan bu kekin fırında kızarırken çevreyi saran kokusuyla mest olacağınıza garanti veriyorum:) Lezzet ise sürpriz..
1 Yumurta
1 Çay bardağı şeker
1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Çay bardağı ceviz içi
1 Paket toz vanilya
Tüm malzemeleri bir kasede karıştırarak hazır pandispanya kekinin yarısının üzerine sürüyoruz.
Üzeri hafif kızarana kadar önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında pişiriyoruz.(ortalama 10,15 dakika)
Not: Kakaolu yada sade fark etmiyor.Benim kullandığım  afia pasta tabanı.
Bim,ler de satılan pandispanyayla da çok daha lezzetli oluyor.
Uno, Dr.Oetker gibi bilinen markalarla mesela güzel olmadığı söyleniyor!

17 yorum:

ozgur dedi ki...

Ellerine sağlık Zeynep,
Hem merak ettim ,hem canım çektibu keki bu saatte!
Çok da pratikmiş,kakaolu pandispanya mı?Bir de marka verirsen sevinirim,çünkü her marka leziz olmuyor?
İyi geceler :)

zeynep dedi ki...

ozgür @ Teşekkürler canım iyi ki hatırlattın not düştüm yeniden,bimlerde satılan pastabanlarıyla çok lezzetli olduğu söyleniyor ve mutlaka denemeni öneriyorum:)

Syhn dedi ki...

hazır pandispanyadan yanii hakikaten kolay mmmm misss...
ceviz girdikten sorna herşeyi yiyebilirim sanırım :D

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Ağzımdaki acıya aldırmadan yiyesim geldi hemen şimdi hele o cevizli ıslak kısmı of :)
Ellerine sağlık :)

Sitare dedi ki...

Ilgincccc yaparim yahu

Gelibolu17 dedi ki...

Çok teşekkürler canımm ellerine sağlık mutlaka bende deniyeceğim bu tarifi,zaten bim ve 101 in pasta tabanlarını kullanıyorum bende seviyorum onları,,,güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/ceviz-soslu-pandispanya.html yayında gene beklerim....selamlar yapayım yiyeyim sonucu bildireceğim :)

Allah ne verdiyse dedi ki...

can kurtaran demeliydin bunun adina zeynebim .
fikrine eline saglik hayirli hafta sonlari

AHLâM'DaN dedi ki...

ne kadar kolay ve şık bir kek olmuş
ellerine sağlık canım dostum
yüreğin dertlerden uzak olsun

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik degisik güzel bir tarif nefis görünüyor .

Huzur Moda dedi ki...

Aa hazir pandispanyaya mi yapilio e iyiymis

Samira's Life and Style dedi ki...

harika görünüyor...mutlka denemem lazım :)

bu arada bloğumda çekili var seni de beklerim :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

Allah ne verdiyse dedi ki...

nerelerdesin zeynep
dilerim iyisin
kaybolma özlenmektesin

gül kokuları dedi ki...

Kolay ve lezzetli bir tarife benziyor
Ellerine sağlık

deeptone dedi ki...

nefis gözüküyo.
not aldım.
demek lezzet süpliz.
:)

Sevil Aslan dedi ki...

ellerinize sağlık hem kolay hemde lezzetli bir kek olmuş..bunu en kısa zamanda denemeliyim :))

Adsız dedi ki...

denedim muhteşem ve pratik bildiğin en orjinal acil misafir tatlısı

zeynep dedi ki...

Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar..

Sevgili adsız lütfen bir daha ki sefere adınızı da yazın olur mu.:)
Lezzet garantisi vermiştim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...