Erkek Eşofman Altı


Yaklaşık 10 gün kadar önce dikmiştim bu eşofman altını eşime .
Öyle kalıpsız basit bir şekilde, eşimin eşofmanını kumaş üzerine koyarak çizdim ve kestim
Kalan parçadan birde basit cep çalıştım.(cep ağzı ölçüsü 18 cm)
Kemer bandını 14 cm. ayrı bir parça ile diktim, içine de 5 cm.lik geniş lastik takıp dönmesin diye yanlardan makine dikişi ile sabitledim.
Dikişleri overlok makinesinde 4 iplik ile diktim.
Erkek pantolonlarının arka ağ oyuğu bayanlara göre daha azdır.(Üstteki görsel arka beden)

Görselleri ütüsünü dahi yapmadan! önce cep telefonuyla çekip facebook sayfamda paylaşmıştım.



8 yorum:

darkolivee dedi ki...

ne güzel olmuş eline sağlık
iyi günlerde giysin eşin canım

sevgiler

Şuâ dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Güzel olmuş ve kumaşı fleece`mi şimdi türkçesini bilemedim k.bakma. Bu kumaşlar kullanışlı ve yumuşak oluyor.

Canım hayırlı ve mutlu bir pazar dilerim. Daimi muhabbet ve dualarımla :)

Seher Taşçı dedi ki...

Aynı renk ve kumaştan ben de eşime dikmiştim eşofman. Üzerinden çıkarmıyor. Senin diktiğin cepleriyle birlikte çok daha profesyonel duruyor. Ellerine sağlık:)

nilay dedi ki...

Valla süper olmuş ne diyeyim
Ellerine sağlık
Eşinde güle güle giysin
Sevgiler

Sevil Aslan dedi ki...

kuması polar sanırım..çok güzel olmuş..bu soğuk kış günlerinde eşiniz iyi günlerde giysin..ellerinize sağlık..

deeptone dedi ki...

alla alla eşofman dikimi ilk sende gördüm valla.
:)

deeptone dedi ki...

bayan becerik iş başında.
sölüyüm de herkes öğrensin.
derler ya işte, her eve lazım kişi, senin gibisi oluyor sanırımsam.
:)

zeynep dedi ki...

darkolivee @ Teşekkürler canım.

Şua @ Evet canım fleece ? bilmiyorum ama polar benimkisi.

Seher Taşçı @ Evet canım benimkiside daha ütülemeden giydi çıkarmıyor hiç:)

nilay @Teşekkür ederim..

Sevil Aslan @ Evet canım polar sağolasın..

deeptone @ aşkol hazırları kim dikiyor:)pek tabi dikilir sadece hazır almak işimize geliyor..
Teşekkür ediyorum hoş iltifatın için herkes öyle söylüyor:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...