Farace

Kayınvalidemin bu yıl ki Hac ziyaretinden hediye getirdiği XXL faracenin kendime uyarlanmış halidir efendim.
Taşları, tüm dikişleri tamamen söküp yeni bir farace diktim.
Kolları bütün kol yapmışlar takma kola çevirdim dolayısıyla bedene girince boyu biraz kısaldı.
Takim olan şifon şalından etek ucuna ekleme yaptım.
Aynı şifonla kol ağzı ve ön biyeleri döndüm.

Faracenin orjinalindeki gibi içten gelen kapanma payını aynen kullanıp önleri birit ilikle kapattım.
Tüm kenarlarıda dantel tül ile çevirdim.
XXL olan farace S beden oluverdi:)

Not: Siyah rengin azizliğine uğradım görseller çok net çıkmayınca biraz oynadım.Zira çok güzel bir siyaha sahip:)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şık olmuş canım iyi günlerinde giy,bende namaz kılarken giyiorum iyi oluyor ama sadesinden dışarda Bursa'da çok giyiyorlar bende özendim almak istiyorum....

Gelibolu17 dedi ki...

Ahanda adımı yazmayı unuttum gelibolu17 ben az önceki adsız :) pardon zor geldi giriş yapmak :)

zeynep dedi ki...

Gelibolu @ Bende neden isim bırakmamış diyordum:)
Saolasın kuzum:)

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK İNSAN KAFAYA KOYUNCA HER GÜZELLİĞİ YAPAR GÜLE GÜLE GİYİN SEVGİLER

Allah ne verdiyse dedi ki...

eli öpülesi hatun
güle güle giyilsin
bos koyma buralari özleniyorsun

suhuba dedi ki...

Çok hoş olmuş. Güle güle giyin. Ellerine sağlık

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

ellerine sağlık ablaacım ferace candır :) ♥

Eslem Esma Ünlü dedi ki...

oh ne güzel olmuş üfül üfül giyersin tatlım :)

ummucan dedi ki...

yazın çok rahat oluyor iyi günlerde kullan
yine yapmışsın hünerini

esrabetul dedi ki...

güzel günlerde kullanın inşallah
esra betül

deeptone dedi ki...

bravo valla bravo.
:)

mormenekselerr dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş.yorumunuz için sağolun

Huzur Moda dedi ki...

Annem umreden gelirken getirmis banada.yaknz biz cesaret edemedik terziye yaptirdik.xxl idi ods

zeynep dedi ki...

Mutluluklar sokağı @ Teşekkürler hoş geldiniz.

Allah ne verdiyse @ Sağolasın ablacım fırsat buldukça boş bırakmamaya çalışıyorum:)

suhuba @ Teşekkürler.

sedaSRC(BiçDikGiy) @Haklısın canım..

Eslem Esma Ünlü @ İnş canım önümzdeki yaz artık kısmet.

Ummucan @ Teşekkürler canım inş..

esrabetül @ Teşekkür ederim sizde hoş geldiniz.

deeptone @ Mersi mersi mersi...;)

mormenekşeler @ sizde sağolun hoş geldiniz.

Huzur Moda @ Annemde umreden elbise getirmişti ama tam bana göre, kayınvalidem tüm gelinlere kızlarına aynı beden getirmiş zaten benim dışında herkese tam oldu:))
Sende huzurla giy canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...