Kiloş Etekli Bebe Yakalı Elbise.


Geçen haftalarda dikmiştim bu elbiseyi.
Üste bedendeki kumaş 16 yıldır dolap bekleyenlerdendi.Lacivert kumaş ile güzel bir birliktelik sağladı.
Üste beden kalıbı buradaki elbise ile aynı yakayı biraz daha oydum.
Hatta dantel bluz ve süet bluzda aynı kalıptı bedeni uzatıp pensleri iptal etmiştim.
Alt beden için ise yarım daire etek kalıbını kullandım.
Etek ve beden arasında 7,cm genişliğinde ayrı bir parçayı kemer şeklinde kullandım etekle arasına da biye taktım.
Üzerine ise üst beden kumaşından biyeler diktim.
Arka ortadan gizli fermuar ve kollarında 1 cm çapında lastik kullandım.
İç astarı ise el dikişi ile bele diktim..

15 yorum:

sema dedi ki...

maşallah çok muntaam dikmişsn iyi günlerde kullan benim canım..

Saadet Yamak dedi ki...

Çok güzel dikmişsiniz maşaAllah:) güle güle giyin

Pınarın Dünyası dedi ki...

Canım o yakayı nasıl diktin varmı bununla ilgili bir yazın çok uğraştım ben güzel yapamadım :( Yakayı elbiseye dikişinden bahsediyorum canım. Güleceksin belki ne var diye ama yapamayınca olmuyor işte :)

zeynep dedi ki...

Pınarın Dünyası@ Canım var ama pervazlı olanı var süet bluzda anlatmıştım.
http://istezeynep.blogspot.com/2012/11/bebe-yaka-kalb-dikisi-ve-pervaz-taklmas.html

Bu elbisede yakayı bedene takıp 3,cm lik biyeyi boyuna ortadan kırıyorsun açık kenarları yakaya birleştirip kapalı kenarı bedene takıyorsun.Umarım anlatabildim:)

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
çok hoş olmuş :))

kardelen dedi ki...

ne güzel bir duygudur o kalıbı buna bu kalıbı başka birşeyde kullanmak ve uyarlamak tabii ellerinize sağlık :)

cicileydi dedi ki...

çok cici çok hoş olmuş ellerine sağlık

Mehtap dedi ki...

super olmus. ben de dikmek istiyorum.becerebilecekmiyim acaba

Huzur Moda dedi ki...

abla bi ustune giyermisin cok hos olmus

Huzur Moda dedi ki...

abla bi ustunde resimlermisin cok hos olmus merak ediyorum

suhuba dedi ki...

Çok güzel. Bayıldım :)

fundaModa dedi ki...

bebe yaka her daim geçer akçe bende. ba-yı-lı-yo-rum :*

arch.fikriye dedi ki...

favori modelim.hanım hanımcık oluyor giyildiğinde.ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik cok guzel olmus:-)

deeptone dedi ki...

heeey işte en becerik ustamız.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...