KAFT Tasarım T-shirtler

Birkaç gün önce mail kutuma düşen ve pek çok firmadan gelen maillerden biri  olduğunu düşündüğümden okuyup geçiyordum ki  Kaft Tasarım tişörtleri hem özel tasarım ürünlerini hemde hizmet kalitesini deneyebilmem için hediye etmek istediklerini belirtince siteye ışınlandım:) 
İnternetten alışverişi sevemeyen biriyim ben dokunarak koklayarak hissederek almalıyım!Giyim aksesuar gıda her konuda bu böyledir.
Özellikle giyim alışverişinde kumaş kalitesi de ilk kuraldır benim için.
Bu sebepledir ki Kaft benden tam not aldı, elbette siteyi incelerken kumaşların 1,sınıf %100 pamuklu penye olması  ve emprime baskısıyla plastik hissi vermeyen hava alabilen olması da önemli bir faktördü.
Mesajlar oldukça etkili hatta sürekli özgürlük nidaları atan oğluma da bu tişörtü seçtim;)

Tasarım ve sanatseverler aradıkları tasarım tişörtleri KAFT’ta bulabilirler. Paul Auster’den Osho’ya , Mevlana’dan Einstein’a hatta Pink Floyd’dan Mendelssohn’a birçok müzisyen, düşünür ve yazardan ilham alan KAFT, sıradan grafiklerden farklı, yaratıcı tasarımlara sahip, aynı zamanda tüm detaylarıyla özenerek hazırlanmış tasarım tişörtler ve tasarım ürünleri sunuyor bize.
Tasarımları şimdilik tişört, kapşonlu (hoodie) ve poster olarak www.kaft.com adresinden bulmak mümkün. Yakında bu tasarımlar iPhone kapağı olarak da kullanıcıların beğenisine sunularak  kendimizi özdeşleştirdiğimiz hikayemizi ve tasarımını her daim üzerimizde ya da yanımızda taşıyabiliyor olabilecekmişiz.
Şimdiden 34 ülkeye ulaşan KAFT tasarımlarına sahip olmak için www.kaft.com adresine girip ücretsiz kargo ve 30 gün iade garantisiyle güvenli bir şekilde sipariş verebilirsiniz. Eğer ürünleri benim gibi görerek dokunarak almak isterseniz, tasarımlarının satışta olduğu seçkin mağazaların adreslerine web sitesinden de ulaşabilirsiniz.
KAFT’ı sosyal medyada  Facebook’tan  ve Twitter’dan takip edebilirsiniz.


3 yorum:

Cenk Taşdemir dedi ki...

Posta bayıldım benim bloğumada baklerim :)) www.cenktasdemir.com

reyhane dedi ki...

Hoş t-shirtler..

Creat dedi ki...

Güzel blog. Kolay gelsin.. Benim bloğuma da beklerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...