Dr. Oetker Köstebek Tatlı

Blogger buluşmasında tanıştığım bir çeşitti bu köstebek tatlı.
Şimdi deneme fırsatı buldum vee çok beğendim:)
Hatta gece yarısı tatlı kriziniz mi tuttu? 5.dk da yapıp afiyetle yiyebilirsiniz:)
Pişirmek yok! beklemeye bile gerek yok! yap ye! tam benlik!
Yapım aşamaları pakette yazıyor hatta kakaolu bisküvi karışımı da çıkıyor içinden  size karıştırıp yemek kalıyor daha ne olsun:)
Arzu ederseniz içine meyve parçaları da (muz, kivi,çilek) ekleyebilirsiniz nefis olur..
Bu kaseler ile 5 adet köstebek tatlı çıktı.

Daha önce Mozaik pastasını da yaptım onuda çok beğendik zaten buraya gelip anlatana kadar tükendi:)
Teşekkürler Dr. Oetker..

Not: Köstebek tatlının içine biraz damla çikolata ilave ettim içinde var ama bol çikolatalı olsun istedim.
Mozaik Pastaya da kremşanti çırpıp ilave etmiştim sadece miktarı arttırmak için, bizim gibi tatlı sever bir aileye bir paket yeterli olmaz:)

10 yorum:

mesude çapraz dedi ki...

nefis görünüyor afiyet olsun cnm.

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

afiyet olsun :)

gezenti dedi ki...

Bu saate açık market var mıdır acaba :))

gezenti dedi ki...

Bu saate açık market var mıdır acaba :))

Sevuk Begen dedi ki...

Güzel görünüyor. Elinize sağlık. Ben mutfağa bir bakayım...
Bana da beklerim.
kumtanesiyiz.blogspot.com

Julia dedi ki...

Bunu daha marketlerde gormedim. Cok guzel gorunuyor. Ellerinize saglik...

Bloguma beklerim

cupcakekokulumutfak.blogspot.com

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Ellerine sağlık ben de çok beğendim köstebek tatlıyı. Bloğunu izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

deeptone dedi ki...

aaaaa yaparım ben bunuuu.
heyoooo, bayılırıım.
:)
mozaik pasta.
en sevdiğim tatlıdır ayrıca.
:)

Syhn dedi ki...

yemin et 5 dakka mı?
ohh olsa da yapsammm.. ama markete gitmek gerek.
ama ben bunu denerim ;)

reyhane dedi ki...

Köstebek pastasını denedim ama tatlısını denemedim eminim güzeldir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...