Kahvaltılık Peynirli Ekmekler

Herkese Merhaba..
Düğün telaşı bitti çok şükür..
Sabahtan başladım blogları dolaşmaya :)
Bir süredir dikiş paylaşımlarını daha sık yapıyordum malum hep dikiş dikince paylaşımda o yönde oluyor,)
Çocukluğumun lezzetlerindendir bu kızarmış ekmekler.Fırsat buldukça bende sık sık yapıyorum.
Biraz bayat ekmeğiniz mi var? değerlendirin, yada taze ekmek fark etmez her şekilde kahvaltıda güzeldir.
Sadece kahvaltı mı hayır beş çaylarına da eşlik eder.
Miktarlar size kalmış ben göz kararı yapıyorum.
Peynir çeşitleri ( ben Hatay tulumu kullandım her çeşit peynir kullanılır)
1,2 yumurta
Dörtte bir margarin kadar tereyağı
Maydanoz, susam
Eritilen tereyağına peynir, yumurta, susam ve maydanoz eklenerek dilimlenmiş ekmeklerin üzerine sürülür.
Ekmek kızartma makinesinde peynirler hafif kızartılıp afiyetle yenir..
Izgaranız yok ise fırında da kızartabilirsiniz hatta fırınların sadece ızgara ayarında da kızartılabilir.

Arkadaki salata ise son bir kaç aydır fix kahvaltım.
Peynir çeşitleri, domates, salatalık, taze nane, marul, nar ekşisi ve sumak ile tatlandırılmıştır.

8 yorum:

darkolivee dedi ki...

ayy yemeği şimdi yediğim halde , çıtır çıtır ne giderdi şimdi :))

meleğin oyuncakları dedi ki...

çok iştah açıcı duruyor :) eline sağlık zeynep abla..

hatice avcı dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende severek yerim bu lezzetli ekmekleri dediğin gibi bazen beş çayının yanınada çok güzel gidiyor sevgiler...

Swotpisces dedi ki...

çok güzeller, iştah açıcı... :)

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR EMİN OLUN SABAH KAHVALTISINDA YARİN TABAĞIMDA GÜLÜMSEYECEKLER ASLINDA YEMEĞİMİ YEDİM AMA CANIM ÇEKTİ...ELLERİNİZE SAĞLIK

Limon çiçekleri dedi ki...

İşte bu yaa,ellerinize sağlık.

Hayatın Tatları dedi ki...

Benimde en sevdiğim kahvaltılıktır hatta dediğin gibi sadece kahvaltı değil bizde de akşam yemeği olarakda sık yenir

Fatma Başaran dedi ki...

ekmekler bayatlayınca bende sık yaparım bunu.özellikle sıcak sıcak ne güzel olur.ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...