Yuva Maya Poğaça Karışımı


Blogger buluşmasında tatmamız için gelen ürünlerden Yuva poğaça karışımı, bende Ramazan dolayısıyla sahurda tüm lezzetleri tatma olanağı buluyorum.
Yapım aşamaları paket üzerinde yazıyor fakat ben uygulamaya uydum diyemem tümünü karıştırıp yoğurdum sonuç harika!
Belki tarife uysam daha başarılı olacaktı kim bilir:)
Bereketli, büyük bir tepsi poğaça çıkıyor bol bol tam bizim aileye göre yani, üstelik ertesi gün hiç bayatlamadan yeni pişmiş gibiydiler..
Teşekkürler Yuva maya.

6 yorum:

sibelinmutfagi dedi ki...

bende daha önce denemiştim çok lezzetli

Meliha Çalışkan dedi ki...

Tam da sahur zamanı görmesem iyidi.:)
Yumuşak yumuşak pek güzel olurdu.
Ellerine sağlık canım.

Swotpisces dedi ki...

off offf pek severim, eline sağlık bacım...

reyhane dedi ki...

Eline sağlık header da çok şugır,ticarete atılmana sevindim,dik kızım iyisin sen bu işte:)

güllerle dikiş dedi ki...

Leziz görünüyor afiyet olsun

birtutamkekik Ayşegül Atılgan dedi ki...

bende simit karışımını ddenedimm. çok güzelldi canısı.:)
pratikliği hele de.;)
ellerine sağlıkk.
öpüldün kii..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...