Runnerli Amerikan Servisleri

http://baykumas.com/ un gönderdiği kumaşlar arasında perde ve döşeme kumaşları da vardı.
Birbirine uyumlarını fark edince sizden güzel servis takımı olur! dedim yanılmamışım değil mi:)
Siyah olan fon perde kumaşı desenli ise döşeme..
Kumaşların her cm.sini kullandım 1 adet runner ve 8 adet servis.
Kalan parçalardan da 4 tanesinin kenarlarına biye geçerek bir takım daha yaptım.
Runnerli takım İstanbul yolcusu oldu bile, diğerleri de bana kaldı.
Ütülemeden çektim görmezden geliniz:)

4 yorum:

elmass dedi ki...

çok şık olmuşlar ellerinize sağlık

Terzi Esma dedi ki...

valla harika olmuş canım güle güle kullan :)

darkolivee dedi ki...

Wallahi gayet güzel olmuşşş
uyum nefis...

güllerle dikiş dedi ki...

Deriyi ve döşeme kumaşı sofrada kullanmayı düşünmemiştim nefis olmuş Güle güle kullancanım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...