Salaş Bluz ve Baykumaş

Baykumaş'dan gelen son pakette çıktı bu güzel kumaş.
Licralı, hafif, yumuşak ve pamuk oranı fazla viskon penye.
Son bir yıldır fazlasıyla vitrinlerde tanık olduğumuz salaş bluzlardan bende dolabıma bir tane ekledim. Çok tarzım olmasa da arada değişiklik iyidir ;)
Önü kısa arkası uzun, kolları ve etek ucu oval dönen bluz, bel kavisiyle birlikte etek ucuna doğru genişliyor.
Yine birbirinden kumaşlar gönderen baykumaş'a  ayrıca teşekkür ediyorum.
Bir dip not düşeyim blogumda tüm diktiklerimin kumaşlarını sponsorumun gönderdiğini düşünüp sitede aynı kumaşları arayıp bulamayınca bana sitem edenler var.
Baykumaş,ın gönderdiklerini  özellikle belirtiyorum diğerleri ise benim farklı yerlerden satın aldığım kumaşlardır.

14 yorum:

reyhane dedi ki...

Bu model çok moda güle güle parala:) Baykumaş ne bonkör pek çok bloggera gönderim yapmış

muko dedi ki...

eline sağlık canım her zamn ki gibi çok güzel olmuş güle güle giy :)

darkolivee dedi ki...

çok hoş olmuş
ayrıca desen itibari ile salaş tunik kımavında dikmen cuk oturmuş yani
iyi günlerde kullan...

ithal esarp dedi ki...

Bundan siparis dikiyormusunuz

Saadet Yamak dedi ki...

Tam benim sevdiğim bir modelmiş. çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık. çok beğendim, hayırlı günlerde giyin. :)

zeynep dedi ki...

Bu kumaşın devamı yok maalesef fakat aynı cinsten başka renkte kumaşlar var onlardan alıyorum.

Huzur Moda dedi ki...

Cok hos olmus abla ellerine saglik

ithal esarp dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sewda dedi ki...

Bu tarz buzları ben çok seviyorum. Kumaş da güzelmiş. Ellerine sağlık güzel günlerde giy inşallah

suhuba dedi ki...

Evet çok şık olmuş. Farklı olunca insan bir garipsiyor ama sonra alışıyor. Güle güle kullan canım

B.G. bgstil.blogspot.com dedi ki...

taytların üstüne çok güzel oluyor bu model ellerinize sağlık ben de böyle şeyler dikmek istiyorum..

Zübeyde Ü. dedi ki...

Çok güzel olmuş,eline sağlık. Baykumaş'tan birçok kumaş aldım dikmek nasip olmadı.Kızıma pantolona başladım birinden bitecek inşallah...

güllerle dikiş dedi ki...

Kumaşın deseni çok güzel ayrıca bu modelde çok güzel gitmiş bu kumaşa
ellerine sağlık

Nihal Baysal Koçer dedi ki...

elinize sağlık ne güzel olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...