Plikaşeli Deri Etek

En fazla ne dikiyorsun diye sorsalar cevabım etek olurdu!
Bundan sonra yine 2 etek ve bir ceket dikmiştim, ve yine etek..ler kesilmek üzere kumaş serili:)
Kumaş süet karışımı imitasyon deri.
Bel düşüklüğü 6,cm.
Bu tür kumaşların dikişi kolay oluyor. Sadece ütülerken ütü bezi kullanılması gerek yoksa sıcaktan eriyebiliyor:)
Ceket dikmek için aldığım ve sadece 1,30 cm,lik kumaşı ani bir fikirle eteğe çevirdim.
Kumaş miktarının azlığı nedeniyle arkasını çan, önleri ise ikişer barışık plikaşe yaptım.
Spor havasını korumak için etek ucuna band geçirip çıma (1,ml.den makine dikişi ) geçtim.
Giydim bile!

18 yorum:

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

çok güzel, Maşallah..ellerine sağlık..
rengi de çok güzel..

Pınarın Dünyası dedi ki...

Güle güle giy canım :) Çok hoş olmuş giydim bile demen :) ellerine sağlık.

suhuba dedi ki...

Çok hoş duruyor..

ANTİGONE dedi ki...

kumaşa bayıldım, çok şık :))

mesude çapraz dedi ki...

rengide çok güzelmiş i günlerde kullan cnm..

Yelda Kaya dedi ki...

Harikasın. Artık tarzını tanır oldum. Takip listesinde fotoğrafı görünce tahmin ettim.Spor ve şık. Güzel günlerde kullan.

modaHİCdegil dedi ki...

eline sağlık zeynep abla, kumaşın dokusu da rengide harikaymış? nerden alındı?

Fatma Başaran dedi ki...

Çok güzel değişik bir kumaş renk de harika ellerinize sağlık .modeli de çok güzel olmuş

Zübeyde Ü. dedi ki...

Çok hoş olmuş,kumaşı da çok güzel,eline sağlık...Bana da beklerim,sevgiler.http://benbuara.blogspot.com/

muko dedi ki...

kumaşda rengide etekte çokk güzell güle güle iyi günlerde giy inş canım

barışık pilikaşe ilk kez duydum desem :)

Necla Solen dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş...

zeynep dedi ki...

Parça kumaşcıdan canım Etlikte.

zeynep dedi ki...

Adını ben koydum birine tarif ederken küs plikaşe de diğeri:)

zeynep dedi ki...

Teşekkürler.

zeynep dedi ki...

Teşekkürler.

zeynep dedi ki...

Ne güzel böyle anımsanmak teşekkürler..

nilay dedi ki...

Enteresan bişr kumaş ve moda renk.
Çok güzel olmuş ellerine sağlık

nilay dedi ki...

Derğişik bir kumaş ve moda renk.
Ellerinize sağlık Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...