Clutch Portföy Çanta (7)


Aslında dikilmeyi bekleyen bir sürü parça varken ben portföy çanta diktim:) Aferim bana!
Biraz kalın bu deri parçasını parça şeklinde almıştım lazım olur belki diye.
Bu sabah küçük bir çantaya ihtiyaç duyunca " 95783464 çantam olmasına rağmen" eve döner dönmez kestim diktim bu güzelliği.
Kalın ama sert değil zaten kıyafet  dikilmesi için üretilen suni derilerden.

Çanta telası yapıştırdım, iç astarını da yine lazım olur düşüncesiyle bir kaç yıl evvel aldığım kapitone kumaşı kullandım.
Ebatları 32_22 cm.
Kapak kısmına da çift kat kapitone kumaş yerleştirdim.
Daha önce diktiğim portföylerin içine sert parçalar yerleştiriyordum, tela kullanınca gerek duymadım.
Mıknatıslı çıtçıtların altına sert bir parça koymayı unutmayın, deri olur röntgen filmi olur sert bir parça olması yeterli.
Daha önce diktiğim sayısız portföylerden bazıları aşağıda.
Çanta.1
Çanta.2
Çanta.3
Çanta.4
Çanta.5
Çanta.6

8 yorum:

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Çantasız kalınca tabi :)) iyi etmişsin ;))
Ellerine sağlık pek de güzel olmuş canım :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Ama çok temiz bir iş olmuş. Ne kadar çok olursa olsun, bir kadının asla yeterli sayıda çantası ve ayakkabısı yoktur:)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

Çok güzel omuş.Fazla çanta göz çıkarmaz :)

Şule YANIK dedi ki...

çok hoş olmuş,ellerine sağlık canım.

Fatma Başaran dedi ki...

Çok güzel ve kullanışlı olmuş zeynep hanım. Elinize sağlık

ummucan dedi ki...

hayırlı olsun zeynep hanım elinin yaptığını göz deha çok beğenirmiş

Gülhan Miray dedi ki...

süper yaa oh ne güzel neye ihtiyacınız olsa hemen yapabiliyorsunuz maşallah size:)

Merve Sevim dedi ki...

ben fabrika ürünü sandım gerçekten renk seçiminden tasarımına kadar çok şık görünüyor ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...