Tarçınlı pudra şekerli kurabiye

İçinde sadece Un ve yağ bulunan bu kurabiyeye bayılacaksınız garanti!
Malzemeler:
150 gr tereyağ (oda sıcaklığında)
1 çay bardağı sıvı yağ
Alabildiği kadar un ( un kurabiyesi kıvamında olmalı)
Yapımı :
Yoğrulan hamurdan minik parçalar alıp yuvarlayın yağlı kağıt yerleştirdiğiniz tepsiye dizin.
Önceden ısınmış 200 dereceki fırında 15,20 dakika pişirin ( kürdan testi uygulayın zira kızarmıyor)
Bir kasede karıştıracağımız pudra şekeri ve tarçına fırından çıkarttığımız kurabiyeleri çatal yardımı ile bulayın. 
Kurabiyeler dağıldığından elle yapılmıyor ve mutlaka sıcakken şekere bulanmalı.


5 yorum:

mavii dedi ki...

cnm biliyorum bunu resmen agzinda batliyor insanin :) senin yaptiklarinda oyle bi tanecik alabilir miyim ya:))

tokideki ses dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor :)
sevgiler...

deeptone dedi ki...

heeey bu haftaki "sade ve derin deep tone" yazıma baksan yaaa amaaa.
:)

Esra Kaymaz dedi ki...

merabalar rahatsız ediyorum zeynep hanım ama gmail adresinize mail gönderdim. cevap bekliyorum... kurs verme imkanınız var mı .. çok istiyorum ve hevesim kaçmadan ögrenmek istiyorum lutfen ?

deeptone dedi ki...

bu kurabiyeyi hemen yaptırcam anneme. not aldım.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...