Eşofman Elbise ve Baykumaş

Kumaşın eşofman kumaşı olmasından mütevellit bu adı verdim kendisine.
Öyle rahat ki sanırım sık kullanılanlar arasına girecek.
Zira dikip de hiç giymediğim kaç parça var dolabımda.
Baykumaş'ın sponsorluk kapsamında ilk gönderdikleri arasındaydı, yumuşacık, eşofman için sıklıkla tercih edilen, benim içinse farklı alternatiflerde de denenebilecek bir kumaş türü.
Bir parça daha var aynı kumaştan aklımdaki projeler ise çok çeşitli:)
Daha önce ceylan tüyü kumaşla diktiğim reglan kollu kalıbın penslerini iptal edip önünü kumaş katında kestim.
Boyunu ise (A) formunda açarak biçtim.

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..Bende de var eşofman kumaşından içi pamuklu..tam kışlık bende tunik tarzı dışarı yürüyüşe giderken giyebilmek için mi yapsam yoksa spor ceket mi yapsam diye karar vermemiştim :)

sadecenaciye dedi ki...

güle güle kullan çok rahata benziyor ellerine sağlık.

gül güllerledikiş dedi ki...

Ellerine sağlık canım güle güle kullan

gül güllerledikiş dedi ki...

Ellerine sağlık canım güle güle kullan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...