Yarasa kol dantel detaylı bluz

Dün boş günümdü ve kendimi dikişe adadım bol bol kestim biçtim. İnstagram da şahitlerim bile var.
Arada bu parçayı da çıkardım. (^_^)
Baykumaş'ın ilk gönderdiği kumaşların arasındaydı pudra rengindeki bu penye kumaş.
Bu seri, penyeler arasında en kalitelisi diyebilirim. Hatta son gelen paketlerim içinde de var. Dolayısıyla sitede de mevcut.
Zira benim içinde pek kıymetli olduğundan bir türlü kıyamadım:)
 Sanırım bir metreden biraz fazlacaydı, daha önce dantelden de diktiğim modelden iki tane mont birde bu yarasa kol bluzu çıkardım her santimini kullandım ama kol bandlarına yetmedi bende kol ağzına dantel diktim.
Aynı modeli en son triko ile, kol bandı olan modelini de öncesinde leopar desenli penye ile dikmiştim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu rengi bende çok seviyorum. Model de renge çok yakışmış, kol detayları da hareket katmış. Elinize sağlık. Sevgiler