Penye mont hırka (2)

Eteklerle çok rahat kullanılabildiğinden hırkaları seviyorum (2 yazdığıma bakmayın aslında daha çok) bu durumda abartıp 1348795375 tane daha dikebilme hakkım var dimi:)
Kumaşım yine Baykumas'dan bu cins penyeleri seviyorum yumuşak, hafif, kullanışlı ve son derece kaliteli!
İnstagramda sık sık sorulan bir soru, ön bandı telalıyorum bu şekilde iliklerde çok kolay açılıyor.
Kalıp kullanmadan nasıl biçtiğimi merak edenler içinse, beden ölçülerine göre kumaşa sabunla çizip kesiyorum, yani kağıda çizmek yerine kumaşa çiziyorum. Fakat bunun için gerçekten çok çok tecrübeli olmalısınız, sizler dergilerdeki temel kalıpları kullanın riske girmeyin!
Penye yada licralı kumaşlarda bolluk payı vermiyorum kalıp kullanırken mutlaka ölçülerinizle karşılaştırın.
Yukarıdaki t-shirt' yine çok kullandıklarımdan pijama diktiğim pamuklu penyeden kalan kumaşla dikmiştim.
Etek ucu ve kol ağzına çift iğne geçtim.
Son günlerde diktiğim çok parça var aslında ama ben görsellerini alamadan sahiplerine gidiyorlar.
Kurs sebebiyle ertelediğim oldukça yoğun bir sipariş listem var diktikçe paylaşmak ümidim:)
Blogları ziyaret ediyorum fakat tek tek yorum yazacak vakit bulamıyorum affola..

3 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

maşallah size çok güzel olmuş...

ANTİGONE dedi ki...

çok hoş, kullanışlı parçalar, ellerine sağlık :))

Syhn dedi ki...

penye dikmek de zordur he, pek güzel olmuş seninkiler ^^