Ceket, atlet, tayt ve baykumaş



Ceket kumaşı jarse penye Baykumas'dan son gelenler arasındaydı.
Düz beden düşük kol şeklinde biçip etek ucunu yuvarlayarak tamamladım.
Kol ağzı ve ön kısımları bandla döndüm.

Tayt kumaşı Baykumaş'dan geleli çokk uzun zaman olmuştu ne dikeceğime bir türlü karar veremeyip sürekli fikir değiştirten kumaşa ilk makas darbesine tayt yapmak için vurdum:)
Garnide kullandığım tül evde olanlardan.
Yıldız desenli tül kumaş da son gelen paketler içindeydi. Sanırım tek parçaydı onu da ben aldım olsaydı hepsini alabilirdim. Kalanı için bir sürü proje var aklımda hangisinde kullanırım bilinmez:)
Teşekkürler Baykumaş

4 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

üçü de çok hoş olmuş, bayıldım!

hobikolik dedi ki...

Zeynep hanım bantlar verev den mi olacak, düz boy iplikten mi acaba?

zeynep dedi ki...

Kumaşın eninden alıyorum verev değil.

hobikolik dedi ki...

Teşekkürler.